由於琴日博哂老命咁跑,
搞到肌肉酸痛,
所以今日做咩都係龜速......XD
今日一返到去,
就見到淘淘唔開心,
於是我地就用盡方法,
為博紅顏一笑.....xd
好在我地集各人GE幽默感+邵融姐姐GE[張紙移/章子怡]爛GAG,
終於氹番佢開心少少...
LESSON ♥1
莊SIR爛GAG TIME..
笑唔出囉,,,,,
之後做問卷調查.....
LESSON♥2+3
MATHS,,,
算吧喇,
對黎對去都係差D....
之後對M.C....
梅家皓!醒喇!
接著對TSA,
30/51,竟然合格,哈!
我重諗住有成兩堂,
有得hea...
點知咁多野做喎....
lesson♥4
i.h
很好,很滿意!
李sir做野真係真有效率!
lesson♥5
chinese,
卷1+卷3
可以接受...
lesson♥6
R.M.E
肥黎把聲真係好有催眠性,
一聽到就想sleep....
Z..z...z....
LUNCH♥
個淨米好難食呀死目咀!
返到上去,就見到哥哥,
哥哥,你為何一打鐘就走左去呢?
跟住落去打電話...
打完返去見到Q.CHAN
又見到肥喪寫揮春,哈,
之間Q.CHAN就捉住我買獎券喇,
對唔住呀Q.CHAN,
我實在冇錢同你買獎券呀.....
後來幾經辛苦終於撲到水幫Q.CHAN買獎券。。
買完獎券,入到班房,
就見到佢地成班係度睇成龍.....
喪哂......
lesson♥7
i.s
繼續對卷,,,
唔想講.....
lesson♥8+9
哈哈!
fucfuc佬冇返,hea足個半鐘
邵融姐姐勁講爛爛gag,
爛到我想插死自己......
HELP!
放學♥
go飛髮with bro.
成功瞞過MUM,YO!
哥哥,你永遠是最帥的!!
補習♥
今堂教Inequality,
一字記之曰:悶.....
補完習去了睇果枝靚靚筆,
不錯不錯...
還見到好可愛,好巨型ge KUMAMA,
LOVELY!
哈哈,MS CHAN FRI黎同我地影相!!!!YO!!!!!!
ARJOE♥ http://hk.youtube.com/watch?v=_vXNFXnIL_k&feature=related
一定要睇呀!!!!!唔睇姐係唔俾面我!
|