哈哈,今日又係成日都係喺度煲包包!
睇哂不特只,重睇埋一播呢!
今鋪重唔爬撈屎頭,哈...哈...哈....
不過今日果集令我好仗失望呀,
佢地竟然唔係真係KISS
重有,據說包包唔諗住出原聲大碟呀!!!!!
怒失望,,,,,,
依晨&暢暢,你們是永遠的PERFECT MATCH!!!!!!!!!!!!!!
。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
唉,,,,,
聽日就派卷喇,,,,
怒驚呀!!!!!!!!!!!!
今鋪實冚家剷喇,,,,,,,,,,,,,
洗定個8月15等唔合格喇<--FROM TRACY
唉.............
|