HAPPY BIRTHDAY TO 淘!
是日為我最"天真"ge fd*小淘生日,
返到去,
閒聊,assemble,HP.....
----skip----
♣va
派畫...
B呀我....
不錯不錯...
撈屎,加妍A
十項全能ma??
朱朱好nice,
送A果d人一人一枝calligraphy pen,
重送penny一隻樹熊公仔,
熊熊一見到佢雙眼發光喇xdd'
晴晴真是畫畫天才呢,
全班最高分,勁!
p.s ge係,青山當選了我地下學期ge va科長,
congratulations to 青山^v^.
♣Recess
同淘淘講完happy-birthday+咀啖之後,
就等埋撈屎去交禮物俾佢喇,
佢當然好開心喇,
我見到佢咁開心,我都好開心呀!!!!
♣ENG
對listening,
還不錯!
♣Music
miss cheung is nice!
俾我地睇[媽媽咪呀!],
幾好睇,
不過我眼瞓得滯,
喺中段瞓左陣,
重瞓到塊面有烘 ,
青山則喺隔離係咁講套野好似小電影....
囧....
睇唔哂,
but好nice ge miss cheung話下次俾我地睇埋,
nice!
♣lunch
跟哥哥""吵架""了
這是吵架ma??!
返到學校就極速和解了,
如果那不是吵架,那麼這又算不算叫作和解??! 
♣Maths
交總分,
過得去,
HEA........
♣CHINESE
肥莊想收買人命咩?
俾咁多功課,
FUCKKKKKKK!
♣CHIS
派卷,
好!
林慧琼又派糖,
今次派D糖CHEAP左...
♣放學
雷嘉慧,張珮恆,你兩個同我小心D!!!!
哥哥今日終於乖乖地搭材巴喇,GOOD!
*窮到'LONE'呀!!!!努力撲水中.....
加油呢!
聽日SPORT DAY 好鬼緊張,
大家記得帶CAMERA呀!!!!哈哈....
私奔到月球到月球好好聽呀,
∮123牽着手 456開始走!
|