| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 8 月 27 日 星期五  |
| 要求重新分班! |
分類: 未分類 |
我唔要入呢班呀!!;(
其實唔係唔想;只係想入b班姐-3-
再分過啦-3-!!
/-\..
我要同你地1班/3\
- `26.8.1o
去踩單車wif yo;kume;emily
哂左勁多車錢-v-
去完沙田又走- -
之後去大水坑踩~
次次踩都落雨;(
不過衝落黎好正!!xd
之後又去左MOS;
elmo抱走了B-)
- `27.8.1o
攰呀..
去mk wif 曉;cwing囝;toni;nok;lok
開心;)
爆了笑料.xd

|
| 發表時間:2010-08-27 09:53 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 8 月 24 日 星期二  |
| R.I.P. |
分類: 未分類 |
琴日本來算係1日幾開心既日子;
玩左成日!
但係就係發生左d咁既事/-\
相信昨天6個家庭本來能夠開開心心的回港;
卻可能因為菲律賓警方貪污;
造成這次令大家都感到傷心的悲劇.
剛剛看到新聞;遇害的港人已經增至9名.
這一切都沒有人想發生.
昨晚看到爸不停在看now新聞台,
我就知道../-\
看著直播的那個心情.
真的吃不下飯.
第一次為這些新聞感到/3\
看著菲警遲遲不行動.
聽到司機稱所有人已經死去.
焦急了.
攝影機拍攝著的一邊.
隱約看到一個女人.
她毫無知覺.
但最後看到有人質可以自行出來;有希望了.
安慰.
可是為什麼菲警明明有多次機會把人質救出來..
卻只待在一旁沒行動/3\
令到最不想發生的事發生/-\
流血收場.
爸爸;你的小朋友一定會知道你有多麼的勇敢!上到天堂開開心心呀;)
|
| 發表時間:2010-08-24 01:45 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 8 月 21 日 星期六  |
| 快樂不快樂. |
分類: 未分類 |
看完"我在東京很快樂"後;
更喜愛日本<3
想去日本.
想去tokyo.-v-
想去okinawa.-v-
想去osaka.-v-
太多地方要去了;
對我來說;
日本的確是很棒!
購物;
玩樂;
吃喝;
觀光;
這一切在日本都很不錯!
待在日本感覺舒服,開心
起碼不用與當地人擠來擠去-3-
(日本人才不會跟你擠在一起xd
我也喜歡日本人
他們的友善.不論老幼;
尤其沖繩和東北當地人;超友善的呢xp
哈哈;我受過他們的友情招待xd (自豪中呵呵
哈哈;我受過一個女生的爆米花xd (誰叫她撞倒我B-) (自豪中x2呵呵
japan..i luv u!
原來我和你都很快樂. |
| 發表時間:2010-08-21 11:29 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|