| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 8 月 16 日 星期一  |
| 1堆日子;轉眼就過 |
分類: 未分類 |
- `13.8.1o
去左喪玩wii-v-
笑死.xd
正!第1次同你地玩;p
不過冇你份xd
諗住可以即日po文.
點知電腦冇哂電- -
條差電線又死左- -
所以..=3=
失眠-3-諗左d無聊野
- `14-15.8.1o
沒電腦的日子
最難捱的應該是爸吧xd
失眠-3-諗左好多無聊野
- `16.8.1o
用得番電腦!gd!
妹d fd又黎玩啦@@
應該又)失眠-3-會諗更加多既d無聊野-v-
ps.kume應該知咩無聊野啦;有同你講過B-)
yo都有講過B-)
(個次呢xp
|
| 發表時間:2010-08-16 11:40 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 8 月 12 日 星期四  |
2010 年 8 月 10 日 星期二  |
| 我們的第9年*v* |
分類: 未分類 |
識左你地呢班令人仔都有8;差唔多9年啦;
老啦-3-
上到中學仍然可以咁.
係奇蹟呀呀呀-3-
好開心同你地見到面仍然有野講xd(佢l0r;xd
今日好開心;因為你地xd
雖然得短短幾個中吹水;
但係唔錯啦!
我最希望可以以後都係咁;D
你地唔好變呀知道冇!B-)
認識妳們是我的福氣!
入到6c都係我既福氣xd
(我諗其他班d人宜家都唔會咁xp
|
| 發表時間:2010-08-10 11:38 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|