| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 24 日 星期六  |
| 原來你也唱過我的歌;* |
分類: ♫mymusic!;) |
聽說過 這邊失戀的人
也會點唱分手快樂
旁人話過 這裡有個大男孩
欠缺勇氣想示愛
唱勇氣來當替代
分開兩地都不緊要
即使距離也會再變小
從旋律中的感覺
再把我們連繫了
如樂章的變調
連過客也變得親切了
原來你也唱過我的歌
陪同見證年月的經過
感激有你 肯相信我
我們隨旋律的高低挽手走過
原來我唱你也在拍和
親暱猶如我是情人嗎
即使從未認真拖手過
卻也彷彿愛過
聽說過 這邊廂的戀人
唱我喜歡都很快樂
寧靜夏季 分享多一首親親
完全無條件為你
我也覺無窮快樂
分開兩地都不緊要
今天我陪你唱到破曉
如像熟悉的歌曲
已把友誼維繫了
唯望好好答謝
能碰上原是有多奇妙
原來你也唱過我的歌
陪同見證年月的經過
感激有你 肯相信我
我們隨旋律的高低挽手走過
原來我唱你也在拍和
親暱猶如我是情人嗎
即使從未認真拖手過
卻也不願離座
原來你也唱過我的歌
陪同見證年月的經過
悲喜對錯 一起去過
我們還未共分享的尚有很多
原來再見仍然未生疏
心底埋藏我每段情歌
感激從未認真相識過
卻這麼寵愛我
|
| 發表時間:2010-07-24 01:07 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 7 月 23 日 星期五  |
| 書展*v* |
分類: 未分類 |
首先係到同kboey&李樂講番句遲來既happy birthday!;)
琴日同左vienne;周曉;李樂;apple去左書展.
都多人呀-3-(呢排成日都要逼黎逼去-0-
之後同左v去主攻目標xd
杜如風~
天使唔知咩~xd
我都買左2本姐;
難揀..=33=
行到1400幾就搵番佢地3個啦;
本來搵黎搵去都搵唔到;
最後見到佢地坐左係地xp
哈哈哈;咁究竟我地係似大陸人定個d工人呀XD
發覺原來ps仲有好多野要講;
仲要係第1次聽ovo
諗番起都好笑xd
中2!笑死!正!
發唔發覺次次見面都會講1個人呢xp
之後就去左又1城食lunch~
行左玩具反斗城~白痴仔;p
去左香港唱片~
入左柏斯度踩場xd~
1700幾就走wif周曉;
大雨到呀=3=
跟住先知原來黑雨-口-
-0-哂
咁就1日啦~ |
| 發表時間:2010-07-23 12:07 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 7 月 21 日 星期三  |
| 回來了;D |
分類: 未分類 |
搞完1大輪;終於番黎啦~
唔但只攰死;仲病死tim-3-
係上海真係可以話係全程同人逼-0-
想好好地行下都唔得;
同上海人逼都算話okay姐;宜家係同d**人逼;
1個2個撞埋黎-0-
expo俾我預期既冇咁好..
太多人;個個館都起碼要等3-4個中;真係冇d耐性都唔得
全家都係冇耐性既人;所以冇個館會真係去排xp
+上又熱- -
3,40幾萬人係到;侷死哂- -
所以唯有不停買野食xd
之後個幾日都係行街嫁啦;
搭車時間佔1半-3-
俾起去日本;買少左野><
哈哈.去expo個陣
就見到有爸媽叫個仔影相啦;
之後個仔企左係到唔笑
個爸話左佢1下;
佢就即刻笑xd
跟住個爸又話
"動作該怎樣呀?"
個仔又即刻擺v;xd
好聽話呀xpp
個到既麵包店christine既cheese cake好味!
happy lemon,算平;D |
| 發表時間:2010-07-21 03:05 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|