好開心呀.我尋日又去左沙灘玩了
HAHA
今次係同FANNY,阿DON,阿輒一齊去長洲
食左長長GE水果冰
又食左凍GE平安包
大大GE魚蛋
最重要就係去沙灘玩啦
不過長洲果灘真係好唔得
D水又唔清.D沙又好粗WOR
本身唔打算落水,結果都係成個人濕哂
之後就同FANNY,阿輒去左MK食日之食GE放題
D野食都OK LA,係上得好慢
不過最後都坐左3個鐘係度傾計
今日又同尋日一樣
一大朝早就要去左補習先
之後就再返PARTY
其實尋日落完水都冇好好休息
今日果人係異常的攰呀!!!!!!!!
不過我今日去左買落水用GE相機袋呀
下次去沙灘要落水玩都可以影相啦! |