笨友^^瀅
也許相愛很難 就難在其實雙方各有各寄望 怎麼辦
要單戀都難 受太大的禮會內疚卻也無力歸還
也許不愛不難 但如未成佛昇仙也會怕 愛情前途黯淡
愛不愛都難 未快樂先有責任給予對方面露歡顏
yingying0802
暱稱: Rebecca
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2/8~**
14/7~**
1/7~**
a nice article
24/6~**
文章分類
全部 (1268)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
Chef" s Recipe人氣食...
joycekitchen
yingying0802' s msn...
yingying0802" s xan...
二德惠
朱古力食譜
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1268
留言總數: 680
今日人氣: 5
累積人氣: 34653
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 28 日  星期四   晴天


28/5~** 分類: 未分類

尋曰係ivy同埋丹丹係hall ge最後一晚了
佢地2個會比我地早d quit hall
要去intern........
我會好唔捨得你地的><
hall life因為有你地,大家先會甘開心
所以......尋晚就返左hall一齊玩,一齊傾計,一齊飲酒
今朝5點幾先訓覺

今日返2場party
好攰
第一場d細路應該係讀國際學校ge
又多男仔又唔聽話...想死
第二場令我大開眼界
果個魔術師真係好勁
我呢d........會獻醜啦><

食左自己包ge粽
好好味呢^^
仲有ryan同佢ge屋企人都話好食ga^^

2009 年 5 月 26 日  星期二   晴天


26/5~** 分類: 未分類

唉,MATHS真係唔識
好有可能會唔合格了
最能夠拎到分GE 2題我都唔識
唉唉唉

之後就同丹丹BOBO去游水
今日游室外
凍到我死呀!!!!!!!!
不過都游左10個來回GE

教班,補習同補習
真係好鬼死攰

夜晚返HALL包粽
要應節MA~~~
其實都係自己想玩姐^^
都有20隻GA~~~好開心

2009 年 5 月 25 日  星期一   晴天


25/5~** 分類: 未分類

今日考完第一科
唉,早走左
不過應該唔係我GE問題
唔係好難,不過我都冇咩把握><

考完之後同丹丹BOBO去游水
今日掛住同丹丹傾計游得好少
聽日要努力!!!!

照樣去教班同補習
聽日其實仲有科好難GE MATHS
不過我溫得多同溫得少都係一樣GA LA
所以都係算啦

不過而+都真係要溫下GE!!!!

2009 年 5 月 24 日  星期日   晴天


24/5~** 分類: 未分類

聽日要考試啦><><
3月上完堂
4月交完功課
點解要到5月尾先考試????
完全係唔想溫書
就算今日溫完中文
聽日都仲要溫完全唔識GE MATHS><><
我想死呀

我只希望呢2日快D完
甘就可以好好地去玩啦^^

2009 年 5 月 21 日  星期四   晴天


21/5~** 分類: 未分類

好開心好開心呀尋日!!!!
擔心左好耐...因為我地去左沙灘
不過就好驚會落雨啦
好彩.....尋日冇落雨^^
我地一行七人,me+ivy+婷+丹丹+小麗+bobo+sodog
去左清水灣玩
咩都玩一餐,又影相影一大餐
我地幾個女仔夾埋就係甘ga la!!!!!

夜晚去左cafe度食野同玩
笑死了
同埋其他台ge人一齊玩,so din呀
不過成班都係後生仔,冇所謂啦

阿聰出黎同我地一齊食飯and玩左陣
之後先去睇17 again
係ua度影相..haha
17 again好好睇
最重要係zac好令仔^^

今日全日補習
very tired!!!