好開心好開心呀尋日!!!!
擔心左好耐...因為我地去左沙灘
不過就好驚會落雨啦
好彩.....尋日冇落雨^^
我地一行七人,me+ivy+婷+丹丹+小麗+bobo+sodog
去左清水灣玩
咩都玩一餐,又影相影一大餐
我地幾個女仔夾埋就係甘ga la!!!!!
夜晚去左cafe度食野同玩
笑死了
同埋其他台ge人一齊玩,so din呀
不過成班都係後生仔,冇所謂啦
阿聰出黎同我地一齊食飯and玩左陣
之後先去睇17 again
係ua度影相..haha
17 again好好睇
最重要係zac好令仔^^
今日全日補習
very tired!!! |