2007-02-17
我今日 no need go to 補習(派傳單)...........
放假 la ................
Happy Chinese New Year!!
Enjoy your hoildays!!!!
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 24 | »