2007-02-16
今日都係好悶......
早上,做野做餐死......
下午,去補習(派傳單)..........
一個字:悶.....
唔放假好過放假........
唉............
本月18-20, 我會返日本........
我會 buy some present.....
to give my teachers..........
Happy Chinese New Year!!!!!!
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 24 | »