| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 14 日 星期三  |
| 2007年11月14日 |
分類: 未分類 |
今天番了學校,,,
還算可以,,,,不過有d人當我狗感樣,,,,極度反感""
放了學去找老婆""嘻嘻
還算開心吧!
今天沒有發生什麼特別的事呢!
還算照舊如常! ^^
|
2007 年 11 月 13 日 星期二  |
| 2007年11月13日 |
分類: 未分類 |
今天番左學
忘記了要帶體育衫,,,,因為昨天沒有番!!! 以為星期一 shit,,,,""
昨天夜晚阿莫叫我陪佢找女,,,,
阿莫當時::比錢我,,叫我買體育衫當然買番佢的社衫拉 著住先 當覺得超級好人
放左學,,,阿莫 去找女,,叫埋我去 我當然叫埋我老婆拉
加埋阿權 四條友,,,
等左半小時,,,阿莫叫我地等佢,,話去找女先,,,
等多20分鐘 阿莫番來話條女走左,,,,o 鬼哂"""
現在覺得佢超仆街"""
浪費我同老婆,加埋阿權,,,,,,,,,的時間
一切照舊如常
|
2007 年 11 月 12 日 星期一  |
| 2007年11月12日 |
分類: 未分類 |
今天留在家中,,,,無番學
因為話要去大埔 做咩生態觀察喎 ,,,感鬼遠同右無聊
所以無去,,,
一直打機,,,等老婆過來 本身老婆應該會1點過來,,,
她話去陪fd 所以5點到我這裡""
老婆陪我番左原校 附近走走..玩玩等""嘻嘻
今天發生特別的事呢!!
我覺得自己應該要少些做呢!!!^^
一切還是照舊如常 |
| 2007年11月11日 |
分類: 未分類 |
= =忘記了要打日記"""
昨天我都係在屋企打機
老婆唔出得來....所以我沒有出去玩
因為出去都唔知有咩做!!-3333-
昨天.....照舊如常"" |
2007 年 11 月 11 日 星期日  |
| 2007年11月10日 |
分類: 未分類 |
昨天十分呢開心亦十分特別!!
太過十分開心亦十分特別,,,所以昨天未打,,留到今日再打呢!!!
昨天邊打機邊老婆電話,,"
其間阿莫打比我叫我出來玩
(其實佢比人飛機先過來找我阿)郁悶" 鳴 咩道理來的,,,"
2點幾先番去佢朋友果邊玩 ,,,, 少""
等到4點幾,,,,,老婆仲未打過來,以為發生什麼事,,,原來忘記了要打比我~.~"
5點到左右 到左我屋企 做了特別的事 嘻嘻""" 導致昨天忘記打日記lu ~v~"""
7點多d同老婆行街街呢!!,,,,,,11點左右送佢地鐵站""
同埋蝦老婆的人,,,吃屎吧lu
一切差不多照舊如常"""
昨日唯一的憤怒 就是老婆比人蝦 """""" |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|