※下雨﹏的聲音 今我想起到回憶!!
日記
yinimemax
暱稱: 逆鱗§艾草〞
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2008年01月20日-21日
2008年1月16日-2008年...
2007年12月28至2008年...
2007年12月03日-12月2...
2007年11月22日至12月...
文章分類
全部 (32)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 15
今日人氣: 0
累積人氣: 424
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 9 日  星期五   晴天


2007年11月9日 分類: 未分類

今天番到學校,,,,"

都係好悶,,,有點不開心吧!

有少少討厭番學,,,,

有人好似嬲左我阿!!!

如果我講錯野的話 真的對不起lu!!

回想昨天在天后地鐵站裹,,,很開心呢!!

同做老婆做些事情(唔知點講好呢,,總之不是壞事呢!!嘻

今日放學,,無陪老婆,,,真係對唔住呢!!! 實在太累,,,還要等得太耐了"""

一切還是照舊如常""

期待班活動呢!

老婆!!嘻嘻"""



2007 年 11 月 8 日  星期四   晴天


2007年11月8日 分類: 未分類

今天番到學校,,,

都係一樣感都上堂"一樣感悶,,

不過少左半校人,,,,因為佢地出左去活動""

特別靜呢!幾好...嘻'

體育堂玩了很多東西呢!!!

例如:標槍,,,跑步<<覺得呢個比較小學生,,

,還有幾樣 不過唔識打那種字呢~.~"

今天都係去左銅鑼灣接老婆,,,

之後去左天后 做些浪漫的事呢!!

明天才開估"""還有相相呢!

一切照舊如常

老婆真的很愛你,,,阿"""e...e....還有掛念你阿!!

 



200711月7日 分類: 未分類

今日番學,,,都係感悶


中三有野玩,,,中二同中一 都無,,,鳴 我哭"""

不過有好多堂 都無老師上 因為中三有野搞~~~嘻嘻"

番到屋企 第一時間 訓左起到,,,,

晚飯竟然是炒飯喎,,o,,,哂lo

不過都好過無得吃lu -.-"

今晚同老婆傾電話""不過傾左一小時太少了"""

平時都係二小時半以上,,,,"

太慘了,也覺得少"""

一切還是照舊如常

老婆,,,我是你的老公亦是你的知己,,有什麼事都要同我講"" lu

 



2007 年 11 月 6 日  星期二   晴天


2007年11月06日 分類: 未分類

今天番到學校,,,一樣都係感悶...

不過做左一套體能 做死我拉,,,,] 郁悶"'

下二個星期 學校搞社際歌唱比賽,,,"合唱喎,超無奈....

無拉拉無人寸,,,好鬼火\./"

寸過我的人,,,,嘻嘻 睇你好得幾耐!

番左學 去左銅鑼灣""接老婆 同送她回家

琴晚無奈到爆 同老婆傾電話,,,講錯野"""仲要係我<<<< 鳴""

一切還是照舊如常



2007 年 11 月 5 日  星期一   晴天


2007年11月5日 分類: 未分類

我今日無番學~333~ 留在家中"""

打機同等老婆,,,,不過都係好悶~~~

機戰:::我終於80LV 不過人地 165幾lv 係唔係好勁呢~~~!!

因為今天無番學,,,所以去左接妹妹放學3333"

之後撞到好耐無見的FD子們

-.-佢地話::我乖喎 ,,,,,,,,,,,,,,暈死了...."

等老婆放學打過來~4點半左右 到左我屋企附近...今次無上我屋企~~~

不過   我諗都 叫老婆少d來 因為實在太悶呢!!!

6點半送她到地鐵站~~

今天還是照舊如常呢!!!

老婆:::如能和你 見面多點時間 是不是很好呢!!

放我同老婆一齊d相上來先