| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 9 日 星期五  |
| 2007年11月9日 |
分類: 未分類 |
今天番到學校,,,,"
都係好悶,,,有點不開心吧!
有少少討厭番學,,,,
有人好似嬲左我阿!!!
如果我講錯野的話 真的對不起lu!!
回想昨天在天后地鐵站裹,,,很開心呢!!
同做老婆做些事情(唔知點講好呢,,總之不是壞事呢!!嘻
今日放學,,無陪老婆,,,真係對唔住呢!!! 實在太累,,,還要等得太耐了"""
一切還是照舊如常""
期待班活動呢!
老婆很愛你呢!!嘻嘻"""
|
2007 年 11 月 8 日 星期四  |
| 2007年11月8日 |
分類: 未分類 |
今天番到學校,,,
都係一樣感都上堂"一樣感悶,,
不過少左半校人,,,,因為佢地出左去活動""
特別靜呢!幾好...嘻'
體育堂玩了很多東西呢!!!
例如:標槍,,,跑步<<覺得呢個比較小學生,,
,還有幾樣 不過唔識打那種字呢~.~"
今天都係去左銅鑼灣接老婆,,,
之後去左天后 做些浪漫的事呢!!
明天才開估"""還有相相呢!
一切照舊如常
老婆真的很愛你,,,阿"""e...e....還有掛念你阿!!
|
| 200711月7日 |
分類: 未分類 |
今日番學,,,都係感悶
中三有野玩,,,中二同中一 都無,,,鳴 我哭"""
不過有好多堂 都無老師上 因為中三有野搞~~~嘻嘻"
番到屋企 第一時間 訓左起到,,,,
晚飯竟然是炒飯喎,,o,,,哂lo
不過都好過無得吃lu -.-"
今晚同老婆傾電話""不過傾左一小時太少了"""
平時都係二小時半以上,,,,"
太慘了,也覺得少"""
一切還是照舊如常
老婆,,,我是你的老公亦是你的知己,,有什麼事都要同我講"" lu
|
2007 年 11 月 6 日 星期二  |
| 2007年11月06日 |
分類: 未分類 |
今天番到學校,,,一樣都係感悶...
不過做左一套體能 做死我拉,,,,] 郁悶"'
下二個星期 學校搞社際歌唱比賽,,,"合唱喎,超無奈....
無拉拉無人寸,,,好鬼火\./"
寸過我的人,,,,嘻嘻 睇你好得幾耐!
番左學 去左銅鑼灣""接老婆 同送她回家
琴晚無奈到爆 同老婆傾電話,,,講錯野"""仲要係我<<<< 鳴""
一切還是照舊如常 |
2007 年 11 月 5 日 星期一  |
| 2007年11月5日 |
分類: 未分類 |
我今日無番學~333~ 留在家中"""
打機同等老婆,,,,不過都係好悶~~~
機戰:::我終於80LV 不過人地 165幾lv 係唔係好勁呢~~~!!
因為今天無番學,,,所以去左接妹妹放學3333"
之後撞到好耐無見的FD子們
-.-佢地話::我乖喎 ,,,,,,,,,,,,,,暈死了...."
等老婆放學打過來~4點半左右 到左我屋企附近...今次無上我屋企~~~
不過 我諗都 叫老婆少d來 因為實在太悶呢!!!
6點半送她到地鐵站~~
今天還是照舊如常呢!!!
老婆:::如能和你 見面多點時間 是不是很好呢!!
放我同老婆一齊d相上來先

|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|