少野 無辦法的~~因為新仔來的ma <<<<<<<<<<<<<<<<
^^比我放左相上來的兄弟們 唔好罵我~~wo
昨天玩玩下變左欺凌人.由1人玩變了3人打=]"""" 暈死我拉 條友就喊左出來,,,去左找老師投訴...老師就找了我地三人 寫口供
到了今日就判刑拉 二個人比校外停課 而我就無認 就變成有認~~~唉 慘阿"""
我就比校內停課喎....唉"""
唔知明天會點呢!!!? 未來老婆~~幾時做我真真正正的老婆 郁悶
隨心而行
隨風而動