下個禮拜,
就係奧運啦!!好期待呀""
好想睇排球、沙排、馬術、風帆、足球、游泳、跳水、水球、乒乓球同三項鐵人,
中國隊加油::
我要練好個下手同時要練好個斜線...
今日訓到點幾先起身,
食埋野...跟著返左SCH練波,
練到好累呀!!
聽日都要練,
夜晚去踢波....
我要係呢個暑假提升自己!!
今日冇咩做!!
夜晚要返教會.唔鬼想返//
尋日踢波踢到我死死下..
去左屯門維他奶廠個邊踢,
個到踢就快死,
直情吸唔到氣,
踢左陣就去左友愛個邊踢..
踢到四點左右,去左食下午茶//
食完返左SCH打排球..
返到去一陣就開GAME,KaKa~
原來我以經做左七個鐘運動好累呀!!
今日我要休息一天!!