°*★Lovely仔*日誌°°×           
                                                               
                                                                   '°只要我一出手  '°`佢都掉頭走-- '°
 
yinlius
暱稱: LovEly仔...#
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-11-18
2009-10-29
2009-10-29
2009-10-19
2009-10-17
文章分類
全部 (65)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 65
留言總數: 208
今日人氣: 5
累積人氣: 3910
2008 年 8 月 1 日  星期五   晴天


2008-08-01 分類: 未分類

 下個禮拜,

就係奧運啦!!好期待呀""

好想睇排球、沙排、馬術、風帆、足球、游泳、跳水、水球、乒乓球同三項鐵人,

中國隊加油::

我要練好個下手同時要練好個斜線...



2008 年 7 月 23 日  星期三   酷熱


2008-07-23 分類: 未分類

 今日訓到點幾先起身,

食埋野...跟著返左SCH練波,

練到好累呀!!

聽日都要練,

夜晚去踢波....

我要係呢個暑假提升自己!!



2008 年 7 月 17 日  星期四   晴天


休息一天 疲倦 分類: 未分類

 今日冇咩做!!

夜晚要返教會.唔鬼想返//

尋日踢波踢到我死死下..

去左屯門維他奶廠個邊踢,

個到踢就快死,

直情吸唔到氣,

踢左陣就去左友愛個邊踢..

踢到四點左右,去左食下午茶//

食完返左SCH打排球..

返到去一陣就開GAME,KaKa~

原來我以經做左七個鐘運動好累呀!!

今日我要休息一天!!