尋日返到學校又要集隊..
又要上閱讀堂..
上中文,再上綜人..
有兩堂P.E教踢波//
跟著Lunch落左去打波@
打鐘啦!!
上英文..
跟著上科學堂整水火箭,
哈哈..可以放學啦`
落左去換3打friendly,
打左一陣就要比手球打friendly,
"打多陣都唔得"
跟著就去左一邊打...
7點左右走去天盛買野...我好開心呀!!
機日來做左好多開心野..
你要比心機呀..
你一定會升到嫁//
今日好眼訓牙!!
一早要上閱讀課..
好悶##勁想訓牙,
但係訓唔到..
兩個班主任係咁叫醒我!!
第一堂電腦係到玩線上遊戲..
哈哈!!跟住上科學堂冇咩特別,
跟住上普通話我未夠半堂我就訓左係枱到,訓完之後舒服哂!!
KAKA..@@中文...冇咩特別//lunch係班房到玩,
阿紫黎左玩..上兩堂好正常..放左學去左練波,哈哈..好好玩呀!!
好耐都無打日誌啦..#@
兒家要打返又唔知打咩好..
今日又落雨!@
一早返左學校練波..
係到同班F.1練波,
超無聊!!
十二點幾去左食野..
食完野係天水圍行左一陣,
近著返左屋企放低野..再出去行,
行左一陣就好累返左屋企..
係到用下電腦打下PSP...
聽日係家長日呀!!死啦..