°*★Lovely仔*日誌°°×           
                                                               
                                                                   '°只要我一出手  '°`佢都掉頭走-- '°
 
yinlius
暱稱: LovEly仔...#
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-11-18
2009-10-29
2009-10-29
2009-10-19
2009-10-17
文章分類
全部 (65)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 65
留言總數: 208
今日人氣: 22
累積人氣: 3927
2008 年 3 月 15 日  星期六   晴天


2008-03-15 分類: 未分類

尋日返到學校又要集隊..

又要上閱讀堂..

上中文,再上綜人..

有兩堂P.E教踢波//

跟著Lunch落左去打波@

打鐘啦!!

 上英文..

跟著上科學堂整水火箭,

哈哈..可以放學啦`

落左去換3打friendly,

打左一陣就要比手球打friendly,

"打多陣都唔得"

   跟著就去左一邊打...

7點左右走去天盛買野...我好開心呀!!

機日來做左好多開心野..

你要比心機呀..

你一定會升到嫁//

  



2008 年 3 月 5 日  星期三   晴天


2008-03-05 分類: 未分類

 今日好眼訓牙!!

一早要上閱讀課..

好悶##勁想訓牙,

但係訓唔到..

兩個班主任係咁叫醒我!!

第一堂電腦係到玩線上遊戲..

哈哈!!跟住上科學堂冇咩特別,

跟住上普通話我未夠半堂我就訓左係枱到,訓完之後舒服哂!!

KAKA..@@中文...冇咩特別//lunch係班房到玩,

阿紫黎左玩..上兩堂好正常..放左學去左練波,哈哈..好好玩呀!!



2008 年 2 月 23 日  星期六   雨天


悶... 分類: 未分類

 好耐都無打日誌啦..#@

兒家要打返又唔知打咩好..

今日又落雨!@

一早返左學校練波..

係到同班F.1練波,

超無聊!!

十二點幾去左食野..

食完野係天水圍行左一陣,

近著返左屋企放低野..再出去行,

行左一陣就好累返左屋企..

係到用下電腦打下PSP...

聽日係家長日呀!!死啦..