尋日去左迪迪尼返,去到就返巴斯光年星際歷險返到我傻傻地咁...去鬼左返飛越太空山!唉..排隊都排到你傻..返完出來返到半死咁..行下行下行左去探險世界個邊返果個森林河流之旅,返下返下無啦啦有水射過黎整到濕哂,唉..行到我腳跛呀...唔洗排隊都好呀!!要排成個鐘去死啦!好彩唔洗錢..哈哈!!如果要錢呀死都唔去..下次有得去都唔會去呀!!
今日去左踢波... 唉.煩到踢唔到呀...
聖誕期間我要溫習!考好個試....