| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| |
|
ゞ☺2009.6.18
哇o,o.仲日1大日就考完試嚕*o*
真係好嚕![]!可以去挽;]嘻嘻`;
今日考English Listening.;0
仲有歷化.{歷史及文化xp;;}`
考Listening先*v*.
唉v333v.超鬼難.囧*
講到快到死.都聽吾切講咩-,-
希望會合格喇[v__v].
歷化-_-v都okay喇^_^.
好彩有温書姐0,0.
識好多;]yeah>_<*
聽日考中文聆聽仲有普通話a[]a.`
加油哇ovo`;
吾好停課哇`v333v.![]!
|
| ★`發表時間:2009-06-18 01:37 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
|
ゞ☺2009.6.16
唉~_~`今日番學前都吾知點解係咁咳-_-v
[fuck.-v-`]7點幾去到蝦尾村>_<`
以為仲要等埋哲哲v_v.點知佢同我塔埋一班車喎^_^.
呵呵;0果班車big都乜咁-_-v
番到學校..又要帶d死人口罩喎>_<.
焗到爆.妖![]!仲衰搞到我咳x______x.
考試~_~.考社環科{社會與環境._.}`
鮑鮑黎監考哇o,o.yeah^3^yeah~_~*
由派卷開始咳xd`v_v
因為驚嘈倒人地考試=[]=.
所以1路考1路細細聲[嗯.嗯.嗯-_-v]`{咳聲`xd}
唉v33v'' 驚嘈住人地就係咁忍![]!忍![]!忍![]!`-333-''
哇-[]-`忍者咩a[]a.*..30分鐘後v_v
45分鐘後/__\.忍到超想嘔-[]-.囧*
60分鐘後*o*.終於忍完喇v[][][]v.
嗚嗚v[]v.搞到我冇心機考.好多都吾識.囧.
跟住-__-v.1次過係咁咳咳咳咳咳-33333-
咳到把聲沙哂v0000v`仲要比fds話有肺盧xd;]
1出聲就嚇死佢地-_-v..放学嚕^_^
正哇o,o可以除口罩嚕*o*
好神奇又冇咳喎-3-`'fuck哇v_v
|
| ★`發表時間:2009-06-16 04:24 PM [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 31 | »
|