| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| |
|
★`2009-5-2
唉v3v.心情超差呀x[]x
嗚~今日一起身個頭超級痛/0\
冇唒心情囉-___-''
本來諗住同d朋友去遊水嫁ma-3-''
點知全部lin底-x-
搞到全日訓覺-口-''
訓到都吾想訓喔.
吾打嚕..頭痛v3v
|
| ★`發表時間:2009-05-02 11:23 PM [ 訪客留言(19) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
|
★`2009-4-20
真係吾好意思嚕v[]v.好耐冇打到b0lg喔*!.
嘻嘻^0^.唉...终於番學喇-,-*.
真係吾係好想番呀/333333\.又要日日成7;00起身哇/__\.
超眼訓耶=O=...
今日吾知點解1起身個頭就超痛x0x*.
救命哇!!!`*痛痛痛痛痛痛x10000-,-.
番到學校嚕(:`{同學门掛住你地喔>33333<!`*}.
..就拎d功課出黎抄喇..xD`.
好快就抄完喇^V^.嗚x1000.
好熱呀x0x..點解會咁熱嫁/0\.!!!`v0v
做完功課都未坐定囉.又要落個去集隊-.....-`
*{應該係抄.吾係做喎-v-''}*xDD
唉-,-d汗又係咁流落黎-口-''
嘟嘟嘟..^3^.咁又到佐食飯時間嚕:)*
好開心喔:)!`食完..好味道喔/_\.
pk!`又要拎d罰抄出黎抄喎-v-''
努力Ing.跟住一路抄就一路係到煩人..xD.
呵呵呵^[]^.係咁係到扮跑online喲聲-3333-''
超搞笑耶`!!笑到佢地抄吾到野.呵呵呵!`咁我就可以拎先嚕:)!`*
{奸笑中~*}又毛神神講''吸濕大笨象''x__x.
晧笑到顛佐喎-v-''都吾知有咩好笑囉-0-.
都係打住咁多先嚕^0000^!`
咪住..仲有一樣好重要既野呀*3*.
留Comment仔喔>33333<!`
掰掰嚕<3. |
| ★`發表時間:2009-04-20 11:14 PM [ 訪客留言(33) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 31 | »
|