| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| |
|
halo*我黎喇>333<.
今日去左達德喔;)超恐的>w<`!
2點半.同君,怡去左塔車車.0w0
之後.係北江落車去食雪糕.;D
yummy`!(好似串錯左-3-).
食完左.又塔番車車.
去到屏山就落車喇;^^
然後.君話吾記得條路點行喎-3-{激死`!!!}
就博命係咁揾喇>w<攰死.
黎到一個偏僻既地方.
好ya`!揾到啦`>v<
比我第一個發現左.>3<
哈哈;p我地係個正門果度.吾咁入去xd.
跟着.君影左幾副靚相.
圍住個學校係咁行*O*.
之後.見到有4個大靚仔<3.
佢地咋住部單車.>x<
系達德正門狂鋸入去.xp
grond'grond`聲咁鋸入去`哈哈;d
好on鳩呀!!!!`
偷野果d都會係後門入喇`*v*
佢地竟然....xp{傻既}
----------------------------------
跟著.就跟著d路人就黎到後門^^
果4個男仔就入去喇`
點知-,-淆底靜係果門口度偷望-v-
又話1個企前3個企後.;)低能既- -
然後.果4條油仔驚到走左-w-`{冇膽鬼}
我就帶頭入去啦`x_x
吾夠5秒落番黎- -
之後.君就入啦*o*.
點知佢吾小心比鐵絲綱刮傷左`/333\
流左好小血-3-`
跟著.先知道旁邊有度鐵絲綱門仔-333-`
就係果度入左去喇`;
去左藍球架果到`^v^.
突然`!!!!!!!!!!!!!!!
我個電話響左x_x`嚇死左- -
首歌仲要係{帶我走}黎嫁-x-.
嚇到之後.個個都標哂出黎.-3-
呀`/33333333\
點知.又比狗嚇喎/0\.
驚得制就走左啦`-3-{呼..}
end...

|
| ★`發表時間:2009-02-22 10:50 PM [ 訪客留言(20) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
|
yo`好開心唷^^.
終於.有得係檸檬姐屋企玩lu*0*.
ha;番到佢屋企.就即刻開電腦''
開左之後就幫升吞2啦*0*.
升左一陣.天 又話食燒夜wo;)
-[☆] i like it ;>
然後 ;天 就拎左陪燒烤機出黎燒野食lu.A__A
呵`!我燒左腸仔.雞翼.仲有多撚魚 xd
燒一次差吾多要30分鐘-,-
等都等死啦=__=`
燒完個燒烤之後都5:30啦-,-
玩多一陣電腦*3*
我地都攰到訓哂lu.;>
吾打lu..;>*★
-★新年快樂★-
|
| ★`發表時間:2009-01-27 01:26 AM [ 訪客留言(27) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | »
|