| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| |
|
- [★]今日派左中文啦<3 `
好低分唷/3333333\`
得果36.5分`吾合格>___<''
唉`!仲諗住會好高-,-
派卷之前同 文 賭左鋪 ;-v-
- 話 如果邊個高分d就要做佢個 工人一個禮拜`a__a
點知`一派卷就見到自己係呢個分數*0*`
當場暈一暈`...xd
跟住.我地交渙黎睇啦 ;*
f.u.c.k` 高我1.5分`[激死-3-'']
之後 下個再下個禮拜 開始就要日日幫拎書包-3-{屌`!}
就係感就做左 {可道女傭} 啦` xp;
|
| ★`發表時間:2009-01-22 03:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
|
halo ;真係十分之對吾住(x100)唷 v3v'
差吾多成半年冇打啦 -,-
呢家先黎打番.真係好突然!a0a
好啦`!吾講呢d野啦(吾係址開話題'')
岩岩考完試一個禮拜^v^ `!
今日派番啦好開心啊`*0*
呵呵呵`!我拎左 歷化第{2}.
社環第{3}.英文作文第{2}.
呵`!係咪好叻女呢`?
吾打住啦 .好眼訓v3v`
bye ;bye啜啜<3`
|
| ★`發表時間:2009-01-21 01:41 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | »
|