| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| |
|
★`2009/4/2*
★`呵呵呵`!今日番學果陣怡约我喎*V*`唉-0- 差啲遲佐tim-0-`上佐車車見到mary姐喎^3^!* 見到佢個死肥樣,,渣住個超大包食緊-___-''.去到蝦米落佐車-v-`點知見到彤彤喔*O*!`呵!佢又請我依野>w<!`食佐魚蛋..好味道哇:)*食完番佐學..唉-0-`變態嫁又食野-v-`食佐三文治.飲佐蘋果綠荼,,^0^!`好yeah`:>又吾洗比錢...食得好飽喔.-3-*都吾知點解佢會咁好胃既-0-`日日都請我食野,,想我陪你肥牙\00000/!xD...到佐午膳^O^!食完飯.好味道>V<!`彤又走個黎...叫我陪佢落去買野食食=___=''救命喔-v-`點解你食吾飽嫁=333=`呵`!好采我冇陪佢落去姐.仲阻止佐佢買野食喔.xDD!之後..我話要去廁所.慧維就陪我去喇:)*.去完佐.番黎;0點知個「千年老妖」班主任又叫我地落個去.=__=幫同學針水喎=v=`妖`!!又要落個去.-口-激死我喇\3/.就唯有同佢一齊行去針喇.3.哈哈哈:)*我地行行下`.跌佐個樽.跟住.>0<!係咁踢係咁踢xD!`好衰喔^3^*針完佐.番到上去先知個樽係女人康嫁=)*呵!呢個仇终於報佐喇.a__a!跟住..我同慧維係咁奸笑xDDDD!`呵呵呵呵呵呵呵=)哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈=)hehehehehehehehehehehehehehehehe:>`!!!!!!吾打嚕*v*!★`comment:)!`
|
| ★`發表時間:2009-04-02 08:40 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
|
★`2009-4-1
★`愚人節快樂:)* 呵呵呵`!今日上堂上到去第5堂就完喇>3<! 跟住f.1至f.3都要去禮堂聽果個中文講故事比賽嚕-__-''唉~__~悶到死咁制v_v. 聽啲学生講廢話-3-` 坐到我patpat都痛呀>__<! 點知.我地1d都係拎得果亞軍炸-__-. 呵呵呵>333<`4:00嚕:)好yeah喎.放学--冇去到樂隊訓練:)就陪 平.雯.杏.彤去佐北江. 呵;彤請我地溚taxi喎*v*. 真係勁有米喔:>塔佐$22蚊*. 彤又話吾去北江-__-.得番我地4個去喇.去到果個就緊係要食雪糕喇<3*好味道哇^3^...就同平去買疏嚕.*$10蚊雞-v-.再行多陣*3*就走嚕番屋企:)★★★`
★`comment:)喔`! |
| ★`發表時間:2009-04-01 10:09 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 31 | »
|