| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| |
|
★`2009/5/8.
呵呵 .我终於都打blog嚕-[]-.
係咪等佐好耐呢xd?....
今日番學自己1個番/[]\..
冇feirnd陪番學喎..悶到死喔*3*
去到蝦尾村..見到我既小哲baby喎-3-''
真係好喇..見到佢吾洗咁鬼悶.又可以叫佢請我食早餐喔(: .
番到去.好yeah*3*.佢請我食佐三文治$6.5-[]-.
仲有飲佐蘋果綠..{一淡-3-}..
激死\[]/.!我個三文治食到半路仲要比佢搶佐一半喎-口-.
跟住我諗住搶番喇.{奸^x^}....
點知我坐佐係凳既邊邊果到-[]-.
..吾平衡x[]x.{砰}!!.超大聲...*
好彩-_-.冇番到.....-3-.*
不過就..超多人望到囉.[].
超瘀囉救命>w<.!最衰都係哲哲哇/[]\.
不過超級搞笑囉..xddddd.(-:*
鈴..鈴..鈴..{鐘聲好似吾係鈴嫁喎-,-.!}{係首歌黎嫁-[]-.}
等老師講完個發up風早會後....xd.
就開始上班房嚕..*V*
頂丫..!死人哲.上樓梯果陣又整跌佐我隻鞋-,-*
pk.\0/ 又瘀多次哇/____\
--------------------------------------------------話咁快又到佐小息喇..
---------------------------------------------------------嘻嘻.小息完xd.
頂你丫..死人深\[]/
.打完球番上黎.係到整慧維個袋\0/.
係咁踩..踩..踩.踩到黑哂v3v.
慧維番佐黎嚕..我就同佢講話死人深整到咁嫁*3*
死人深仲吾認喎\3/.仲要話吾小心整,到-,-''
妖..!冇喇喇話我屈佢囉..-3-
仲要拎超大.超重本書黎打我個頭喎x3x.
跟住.我拎張抬堆佢喇a_a.
.........................................開戰中...........................................
打佐好耐-[]-.打到隻手損佐-,-臉有條痕-[]-.
吾打喇v3v..
|
| ★`發表時間:2009-05-08 11:59 PM [ 訪客留言(43) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 31 | »
|