| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
| |
|
★`2009/8/3
食屎-_-!仲有15日就要交功課.!
未做哂._.(!) 吾知本野飛佐去邊o_o.
呵:) 今日去吾去游水好呢ava!?
游埋今日連續游佐..(!)
5日-_-! 40蚊呀# 3)
吾知打咩好-.-! 掰掰xp!
|
| ★`發表時間:2009-08-03 11:27 AM [ 訪客留言(20) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
|
★`2009/7/27`
好耐冇打blog嚕`v口v打番先o_o
仲有2日就要交暑期作業;( 未做哂哇>_<
我要渣油先喇*v*`
今日去同皮皮去佐身體檢查ava`
點知去到乜春都冇帶喎@3@
姑娘問我地`(!)我地係咁話冇..冇..冇..-_-v
激死佢`xp(!)等於冇檢過-0-`
眼鏡又冇帶._.`檢查果一陣;`
連第1行字都睇吾鬼到o_o
走佐之後(#)叫佐浩出黎拎暑期作業比我地鈔xpp`
咁辛苦由天恆過黎元朗.之後番屋企-3-`(l)
跟住.同皮皮爭答案;`爭到出馬路-_-v
好彩(!)冇比車車死x_x
比佢爭贏佐.吼吼吼![]!
要自己番屋企做嚕`~_~
掰掰`xp(!) |
| ★`發表時間:2009-07-28 03:07 AM [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 31 | »
|