| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| |
|
★2009.7.18`
打blog嚕打blog嚕打blog嚕(!)`
今晚又訓吾到嚕._.落咁鬼大雨-[]-''
仲要山哂窗都吹到d雨入黎~_~
d床又濕哂又要等佢乾-.-`
依家 仲要係咁索水.;
我一路索佢一路吹入黎(!).\_/.
由1點幾索到3點幾v口v .
PK(!)搞到條腰骨超痛>_<
睇黎我今晚都吾訓得嚕`o,o 依家3點13分xp`
呀`!嚇死哇閃佐一下哇v_v
停電`黑哂哇>口<(!)
i hate you(!) 8號波xp`
我好討厭你.\_/.搞到我冇得訓覺(!)
唉v口v.呢幾日都好毛聊._.吼 吼 吼xp
吾知打blog打咩-.-`(k)
今日去佐跳jazz ._.`
跟係就-口-`...落好大雨(x)
吾打喇t3t`吾記得佐自己未沖涼xp
沖涼先`;p 吾好偷睇我喔a_a(!)xp
掰掰;o
|
| ★`發表時間:2009-07-19 02:18 AM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
|
★2009.7.14`
我終於都打blog喇._.`有冇掛住我呢a[]a.
我知道你地一定有嫁喇*0*`呵(!)
唉v_v`呢幾日好悶又吾知有咩做喎-.-`
所以諗吾到打個blog打咩a_a.
今日#終於吾悶喇(k).yo
1點幾比同學迫佐去番學校樂隊練BAND(!)
點知比MZ WONG叫佐去老人院做義工-口-`
不過都幾好喇吾係好悶`;]
3;30去佐._.`成班傻jai跑番去學校練BAND-.-`
哈>_<`都吾知點解要咁急~_~`xp
5點幾練完BAND`._.FING話不如去游水喇o,o
跟住.我 .FING.寶.珊就約佐6;45天湖輕鐵站等-.-`
我話`;我一定係醉早果1個到ah`@_@
因為住得 好近(k)呵. 番佐屋企食完飯嚕o,o
FING話邊個遲到要比鬧死x口x`;
死喇`-.-我乜野都未汁哇>_<(!`)
6;30仲係屋企-.-`XP 汁汁汁出門喇*3*
FING同珊到佐._.`打比FING問佢係邊到?_?
佢話差3步路到xp`到佐-.-(!)
你呢`@v@吾知邊個話一定係醉早嫁呢`(!?)
我`;...`哈;]寶呢到佐未ah`@_@
FING`;未到喔.都吾知佢係邊v口v(*)
呵`我行到喇._.`點知寶突然出現>口<`(!!!)
比佢拎佐個第2名`/333\
FING.寶. 珊;`吾知邊個話第1個到嫁呢`@v@(!?)
最後1個炸話`a_a(!) 我 ;-.-..
去到排隊果到o_o`足足排佐9個字-.-`
入得嚕`w[]w 見到...w[]w;
我地係咁上水落水`-.-又潛水果d ;]
完全冇游過水囉xp`哈(k)
9點3洗白白去人`~_~4個去佐7仔食野*0*
食完野`追751追到(!)呵;] 番屋企xp
掰掰;`o
|
| ★`發表時間:2009-07-14 11:57 PM [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 31 | »
|