MySpace Playlist at MixPod.com
金日同呀哥7點就起左身
一齊番學
一如過往
同平時冇咩唔同
又係放學打下波
打完又去搵呀DOY
佢真係好正
屌
係咁引撚人笑
同佢一齊搭車真係好開心
仲有,金日睇到D好唔想睇嘅野
笑到仆街....
金日真係好悶呀
日日都係咁
生活真係好枯燥
我計左生活係咩
就係:
work hard+play hard=your life
唉
日日都要面對人同人之間嘅鬥爭
人生在世
又有幾多年丫
上杉謙信講過
四十九年一睡夢、一期榮華一杯酒
人大左
真係覺得時間過得好快
開始感慨自己晒左咁多年時間....
金日係睇電影的一天
唉.又洛雨
8點9就起左身
因為我怕唔知醒
但又早左起身
就係屋企
同貓貓玩左陣就出發
WOW
好好睇呀
空戰果到最正
2架Harrier打空戰
仲要好細架
又有野馬同噴火
真係好好睇呀
睇完同肥明佢地係新元中玩捉迷藏....
g後去左m記食野
食完去左打波
係到傾計超開心
g後番屋企打qz
請給我一個cM
又下雨了
呢兩日泥玩左好多鋪信長
技術開始昇華了
我要加油呀
金日食左屎
中路小明3打1
中路槍神,立花,仲有柿崎
FRIST,吉左立花,大佢,死左
就咁又打死埋槍神
再打到柿崎黃血,水波88
走曬,我無奈走埋
打QZ.....
Cm呀
金日洛大雨呀
仲諗住出去打波
但因為一場雨打消左呢個念頭
係屋企打機
打機真係好撚悶
kyo又要入唔到
搞到要玩ai
天呀
做咩你要咁玩鳩我呀
你星期一唔好洛雨呀
星期一睇翻生侏羅館2
好期待呀
請給我一個Cm