| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
鍾聲.住住令人不快  |
分類: 未分類 |
金日7點10起身
咁又同哥哥,貓貓出發番學嚕
一路都好睏....
番學又要洗手
第一堂電腦,我地得一堂時間
但做呢D on 9野洗撚3堂
一堂搞撚掂啦....悶
第二堂音樂
歌唱評估完左
小息打打下波
我呀哥佢地係咁掉打洛泥
好在冇中...
= =
自己細佬都玩,心都淡...
金日跑(行)9粒鍾
我行左11個....
IS仲on 9
呀sir講粗口:你老母諗下啦!
我地係咁笑
咁呢就咁上洛去
英文堂miss yu 比糖我
杯麵妹好狗
成日要我比糖佢
無奈又要比
阮寶兒比朱古力我,
我睇到溶撚曬
shit
好似食屎咁
我當然冇食啦
真係當屎咁玩
放學,足球隊又踢
黃志輝空鳩人
你走唔走呀?
我地係到笑
就去左鍾聲了
又發生左d唔開心嘅野
咁我決定走佬啦
番到屋企打qz
|
2009 年 5 月 21 日 星期四  |
| kai |
分類: 未分類 |
金日7點10起身
搞埋d野就出發
第一,二堂中文
第三第四超正,倫理
鍾德德好狗
成撚日昆鳩我流口水=.=
放學打波
6點就同煩閪,閪佬走
星期四佢地要練波
屌,練波變食野,
大9係咁請我同豬早食野
豬早食到流血
等到10點先同doy走
好似花呀...
搞到成地都係.我同細low同星哥支水沖走,好在冇比佢發現...

|
2009 年 5 月 20 日 星期三  |
金日第一日開哦  |
分類: 未分類 |
金日7點9起身
好野呀,訓左10幾個鍾嘅感覺真係好
有時真係好想訓訓訓,唔想番學
點知都係要番
SORRY呀,豬早,
因為豬早要幫我買水搞到late...
但以前嘅我就對佢好差...
好撚內疚呀...屌
打波打到濕曬,好正~
但汗味影響到人-,-
sorry,我不想的
放學同老老走
好撚嬲
買支野飲去搵人,
放低唔夠30秒比人飲撚曬
一怒之下,叫老老2兄弟走
路上佢地安慰我話,
唔好咁啦
仲比仍果支我飲
但我冇飲,我自己冇,做咩要人支野?
見到小巴上左.番屋企就沖涼,打qooza了
cm呀 |
2009 年 5 月 19 日 星期二  |
2009-05-19  |
分類: 未分類 |
金日7點4起左身
咁就照平時一樣啦,
洗面,刷新呀,果D啦
坐左一陣,就出發了
番學見到大9
同佢一齊好有型咁行入學校
頂,好煩呀
隻鞋都搞掂曬啦
仲要日日捉人,
係咪kai架\./
洗洗手,就入去吹水了.
講起玩信長
係到恥笑呀邊個(不提名字)
又講定玩咩
咁就上堂了,
第一二堂中文
我地見到new校服了
我睇見講左粗口,oh shit.what the hell was that?
哈哈哈哈,又過一堂
打波真開心
放學doydoy請我同德德食雪條,好好味呀
|
2009 年 5 月 18 日 星期一  |
2009-05-18  |
分類: 未分類 |
金日7點4二佬起左身
佢唔比我訓,係咁搞我,
嘈到我訓唔到,
無奈起身....
咁就刷牙,洗臉啦
我就同二佬出發了
屌,佢又帶埋小貓貓
搞到我成身貓毛....
番學見到偉哥,佢比左支水我,
我問:老鼠呢?
佢話:老鼠叫我比你.
THX了
MISS悶冇返大半日呀,成班係到歡呼
點知佢下午番左泥,
心血來潮想打鳩佢......
咁呢,做完野,
就去左搵黃兄研究CE
shit
我同肥明笑到仆街
但又好有興趣
放學果時,呀sir請食珍寶j
我請左一粒比人
自己食一粒.....
ya
同4子打波
金日得3個.
shit
潘志豪,文狗超堅
仲堅過石堅
........
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | » |