| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-05-17  |
分類: 未分類 |
頂,岩岩打完打左機,唔打喇
我地個個洛曬水
諗住叫埋呀瑤洛
佢死都唔制,我就唔逼佢了
維9同西西2條ON9唔洛
我地唔理佢
下低係D照
呢張最令仔





照
|
2009-05-15  |
分類: 未分類 |
金日冇咩特別
又係好似平時咁
又比人收左電話.pccw無啦啦打泥,我又冇搞靜音
就比德哥收左
但係金日no wall
學校搞左科學問答比賽
SHIT
果2個mc食屎嘅
問題又on 9
我都係拎左金沙....
kai
我果班有人連土星木星都唔識分
又要答埋d on9野
g後放學
去搵德哥拎番電話
就諗住去打下波咁啦,點知
仆街,又要比人踢波
個個星期都係咁
g後又去左街場
去睇女仔打學界
我地睇到d野笑到仆街
點知又見到星哥喎
我地講起肥東
星哥send左個sms比佢
真係覺得星哥係個好好嘅呀sir
可以嘅話,我都想同佢學
但無奈我不可以
大佬用十二條金jer召我番屋企
就去左答小巴了
番到泥見到二佬
佢話:咁早呀?
我話:唔比咩?
佢話:屌.咁撚串
我話,屌.咁撚煩
佢話:....
我話:....
我就去左玩信長了
等水沖涼
好想真係用小明出6把(和泉)
但係咁多錢,
我出左一把和泉.吉剛.閃鞋,x雷.仲有錢出埋風傷@@
金日就係咁完左嚕~ |
2009 年 5 月 14 日 星期四  |
咩天氣呀  |
分類: 未分類 |
屌你e+咩天氣咁撚熱
金日冇乜野呀
第一堂英文,派左小測
得84....心酸
miss yu話冇80要重測
我得84....唉
第二堂係音樂堂.歌唱評估正式開始
金日抽我唔中.cool
g後又係地理,唉,又教埋d我一早識嘅野,我問生產力同GDP有冇啦LUN
德哥話冇.....
食完飯,李家榮好限有咁同我傾計....
G後都冇乜野
放學要留堂,我屌晒鬼\./
我去左射罰球,丫屌,我射完到喇嘛閪射,4子走過泥叫佢去買水.....
咁咪唔理佢地囉,
點知4子同換波,
老鼠話,賢哥,幫幫手拎返個波
我同4子講,
佢地換返
...
又比叫去3場打,我把撚火
但x家峰(唔知佢個名)話:波哥去啦~
心情令晒
去左玩數字球,波波娟.m記呀~~
6點就走左嚕~ |
2009 年 5 月 13 日 星期三  |
體驗人間的愛  |
分類: 未分類 |
金日係我地學校打學界嘅一日
我放左學打左陣波就去左
諗住去搵星哥,星哥好正
點知見到黃志西
心諗,好日都唔見你,
唔打學界都唔上岸....仆街
我叫左幾個女仔泥,
點知逾泥逾多...
打完,lose
星哥話去細場打,我同明,浩,鼠.嘟去左細場
打打下,嘟又講左d好難聽嘅說話,搞到浩好難受
浩好嬲,我地一齊去左7仔.....
g後去左睇野,
我地就散左,我同嘟,鼠,行
行到老母樂園果到,有個女人撞到個年輕人,年輕人的電話爛左,
呢個後生仔好好人,佢唔洗個女人賠.
不過都好唔開心,
g後同鼠,嘟去左買break食
好好食.....
係巴士到,我同嘟嘟又傾左d野,shit |
2009 年 5 月 12 日 星期二  |
2009-05-12  |
分類: 未分類 |
金日係MRS.悶冇番嘅第二日
哇,十時間覺得中文堂過得好快...
technology還真ON 9呢
第一堂就做晒D野,金堂幫阮寶兒做
做做下好Q悶,係BAG到拎出左一樣野.....
搖搖~
玩下玩下,比呀SIR見到,
佢話,陸同學,你好悶呀,我:做晒唔玩搖搖做咩
佢叫我派野比人,咪派囉=.=
派派下聽到有人講金日唔洗上英文.
YA~唔洗上姣YU堂,係咁發火,我心諗,你教掂左你自己果班先啦,管我地,呸
G後就放學嚕,去打波,見到吳,潘,文.梁,4位令仔,
同佢地玩下就去左同小德子,老鼠仔玩
老鼠仔話射罰球喎,咪射囉,點知佢話一球4下,
我同小德子O撚左,
但係都玩,
誰知我金日食左屎,神準,
8下8下咁.
鼠鼠超on 9,20下自己射,
我推到28
德德推到32,
鼠鼠做左50幾下o.
6點鍾走人,去左鍾x睇佢地練波
聽日佢地打喇
請到場為他們打氣!
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | » |