今日我地去旅行哇!!!!
我地D野飲都未買so今朝我 .蛋蛋.牙Ling.臭米.釘釘仲有張振煒
約埋一齊去左惠康買野飲...
番到學校,,,係課室等到成10點到先有得上車
我地班係最遲上車囉><
坐車果時係度同雞翼妹.陳靜琳.李頌寧佢地鋤D
初初都覺得幾好玩,,但係愈玩就愈暈囉@@
架車兜到我暈陀陀
勁想嘔哇><
捱左勁耐先到大澳門
一落車即刻呼吸番擔新鮮滴空氣kaka^^
我地去到臭米佢地已經到左
佢地巧醒目一早就霸定爐
之後,,梗係由佢地班男仔透爐啦!!!
但係佢地都廢滴
透左大半日都透唔到-.-
最後搞左勁耐先得
一個爐逼左成14個人
真係太warm la~
燒到一半D人開始冇麥點燒
走左去玩玩玩
留地我地係度燒燒燒ka
燒左既棉花糖真係巧巧味哇""
一燒棉花糖個個都燒
之後又將D棉花糖拋黎拋去
超好玩......
之後我地又將一舊跌左係地度既豬排
執番上黎,,擺得靚靚地咁
諗住拎去俾Joey話係牙Ling燒俾佢食滴
點知我地搵唔到佢囉!!!!
跟住佢地見到莊文豪
俾左佢叫佢食,,,真係好驚佢會食左
好睬佢最後都冇食^^
時間咁上下...我地都開始執野
執野果時牙泰我似傻左咁...係咁揸住卷紙巾
死都唔肯俾我地自己攞= =成個紙巾先生咁 呵呵><
我地食淨勁多野囉!!!!
D雞翼.豬扒.雞扒同埋金沙骨全部都貢獻哂俾垃圾桶
真係好side野><
之後我地上左草地果邊散步
話咁快就2:30so就去集合準備回程
坐車番去果時又係坐到好暈@@
不過今日真係好開針哇""
[唔記得左燒粒棉花糖俾JOEY,,下次有機會補番俾你啦!!唔好嬲我哇"]
|