QOOZA 寫日記囉 登入 論壇 member

 
暱稱: ╭★*-丫靖..*
性別: 女
國家: 香港
 
 

開針針哇!!!!

 
2006 年 11 月 24 日  星期五

今日我地去旅行哇!!!!

我地D野飲都未買so今朝我 .蛋蛋.牙Ling.臭米.釘釘仲有張振煒

約埋一齊去左惠康買野飲...

番到學校,,,係課室等到成10點到先有得上車

我地班係最遲上車囉><

坐車果時係度同雞翼妹.陳靜琳.李頌寧佢地鋤D

初初都覺得幾好玩,,但係愈玩就愈暈囉@@

架車兜到我暈陀陀

勁想嘔哇><

捱左勁耐先到大澳門

一落車即刻呼吸番擔新鮮滴空氣kaka^^

我地去到臭米佢地已經到左

佢地巧醒目一早就霸定爐

之後,,梗係由佢地班男仔透爐啦!!!

但係佢地都廢滴

透左大半日都透唔到-.-

最後搞左勁耐先得

一個爐逼左成14個人

真係太warm la~

燒到一半D人開始冇麥點燒

走左去玩玩玩

留地我地係度燒燒燒ka

燒左既棉花糖真係巧巧味哇""

一燒棉花糖個個都燒

之後又將D棉花糖拋黎拋去

超好玩......

之後我地又將一舊跌左係地度既豬排

執番上黎,,擺得靚靚地咁

諗住拎去俾Joey話係牙Ling燒俾佢食滴

點知我地搵唔到佢囉!!!!

跟住佢地見到莊文豪

俾左佢叫佢食,,,真係好驚佢會食左

好睬佢最後都冇食^^

時間咁上下...我地都開始執野

執野果時牙泰我似傻左咁...係咁揸住卷紙巾

死都唔肯俾我地自己攞= =成個紙巾先生咁 呵呵><

我地食淨勁多野囉!!!!

D雞翼.豬扒.雞扒同埋金沙骨全部都貢獻哂俾垃圾桶

真係好side野><

之後我地上左草地果邊散步

話咁快就2:30so就去集合準備回程

坐車番去果時又係坐到好暈@@

不過今日真係好開針哇""

[唔記得左燒粒棉花糖俾JOEY,,下次有機會補番俾你啦!!唔好嬲我哇"]

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 62 | »