QOOZA 寫日記囉 登入 論壇 member

 
暱稱: ╭★*-丫靖..*
性別: 女
國家: 香港
 
 

浪漫又SWEET既一日

 
2006 年 11 月 30 日  星期四

今日牙Ling同蛋蛋佢地番學先

因為紅十字要搞活動so佢地要早番

淨番我同臭米自己兩個一齊番學學><

上D堂超悶囉!!!勁等放學去山頂n蠟像館

終於等到放學啦^^

兩個Miss Tang帶左我地成大班人去參觀

我地搭MTR去金鐘之後行去纜車站

搭纜車上山頂,,,

上到山頂我地就即刻去左蠟像館

入到去摶哂老命係咁同D蠟像影相相

影左勁多相囉!!!><

之後我地成大班人睇完蠟像

就一齊去食M記,,

我地坐露天位,,見到個景同個天都好靚"""

食得巧浪漫><

而且當堂覺得d野食巧味左好多,,,嘻嘻

食完大概6點半到,,我地搭番纜車落金鐘

果時個天已經黑哂lu

D大廈著哂燈,,,,個夜景爆靚><

今日先至原來HK都有咁靚既一面囉"-口-

我地係纜車站果度解散,,

佢地個個都行金鐘個面方向走人

我地四丁友就行去中環果邊走人

行去地鐵站果時,,,我地經過皇后像廣場

見到已經佈置哂繽紛冬日節果D野

我地一見到咁靚個個叫哂出黎

超high哇!!!入到去見到有個大螢幕打哂D人既心聲出黎

我地就好奇周圍睇下,,,點可以將D心聲係螢幕都播

之後我地就見到有個[傳情天地]可以俾你寫D心聲係紙到

跟住會幫你顯示上螢幕到,,,,SO我地就即刻攞左張紙寫

寫完擺係個信箱到.....初初諗住一定有好多人寫

未必會咁快出到我地,,係諗住走人個時

蛋蛋無啦啦大叫><

我地即刻望住佢,,見到佢望住個螢幕

之後我地又一齊望過去,,睇下佢見到D咩會大叫

點知.....原來係臭米寫係張紙紙既野

之後又見到我地3個果張,,,

真係估唔到我地張野會咁快post到囉!!!

嘩!!!真係超開針哇^^

過度既景真係好靚,,,加埋佢地寫D野又巧感動,,睇到我眼濕濕!_!

post我個張野果時,,咁岩過度轉左首勁浪漫既歌

係個一刻真係浪漫+開心到爆><

睇哂我地四張野之後,,我地就走人lu

但係一路我地都係度傻笑^^"

因為我地真係覺得超浪漫超Sweet,,係咁係度回味
今日牙Ling同蛋蛋佢地番學先

因為紅十字要搞活動so佢地要早番

淨番我同臭米自己兩個一齊番學學><

上D堂超悶囉!!!勁等放學去山頂n蠟像館

終於等到放學啦^^

兩個Miss Tang帶左我地成大班人去參觀

我地搭MTR去金鐘之後行去纜車站

搭纜車上山頂,,,

上到山頂我地就即刻去左蠟像館

入到去摶哂老命係咁同D蠟像影相相

影左勁多相囉!!!><

之後我地成大班人睇完蠟像

就一齊去食M記,,

我地坐露天位,,見到個景同個天都好靚"""

食得巧浪漫><

而且當堂覺得d野食巧味左好多,,,嘻嘻

食完大概6點半到,,我地搭番纜車落金鐘

果時個天已經黑哂lu

D大廈著哂燈,,,,個夜景爆靚><

今日先至原來HK都有咁靚既一面囉"-口-

我地係纜車站果度解散,,

佢地個個都行金鐘個面方向走人

我地四丁友就行去中環果邊走人

行去地鐵站果時,,,我地經過皇后像廣場

見到已經佈置哂繽紛冬日節果D野

我地一見到咁靚個個叫哂出黎

超high哇!!!入到去見到有個大螢幕打哂D人既心聲出黎

我地就好奇周圍睇下,,,點可以將D心聲係螢幕都播

之後我地就見到有個[傳情天地]可以俾你寫D心聲係紙到

跟住會幫你顯示上螢幕到,,,,SO我地就即刻攞左張紙寫

寫完擺係個信箱到.....初初諗住一定有好多人寫

未必會咁快出到我地,,係諗住走人個時

蛋蛋無啦啦大叫><

我地即刻望住佢,,見到佢望住個螢幕

之後我地又一齊望過去,,睇下佢見到D咩會大叫

點知.....原來係臭米寫係張紙紙既野

之後又見到我地3個果張,,,

真係估唔到我地張野會咁快post到囉!!!

嘩!!!真係超開針哇^^

過度既景真係好靚,,,加埋佢地寫D野又巧感動,,睇到我眼濕濕!_!

post我個張野果時,,咁岩過度轉左首勁浪漫既歌

係個一刻真係浪漫+開心到爆><

睇哂我地四張野之後,,我地就走人lu

但係一路我地都係度傻笑^^"

因為我地真係覺得超浪漫超Sweet,,係咁係度回味

[[[我一定唔會唔記得又浪漫又甜蜜既金日滴]]]

****牙泰感冒呀!!!希望佢早D好番啦^^****

*_______冬日節相相________*

ME滴心聲,,,應該係[希望所有人都可以搵到真愛]

臭米滴心聲,,,睇完之後巧感動><我地一生一世都會做好姊妹ga!!啜卜

佢果張唔知咩事睇唔哂!!-口-

牙Ling滴心聲,,,,我都愛你哇!!!啜卜=]

蛋蛋滴心聲,,,,感動na!!!我都笠屎你丫

今年冬日節滴心心聖誕樹"""

我地既心聲,,就係顯示係哩個大螢幕度GA啦!!!!

*______山頂相相______*

我地食M記坐露天位,,對住哩個天係唔係幾浪漫na∼

四丁友一齊舉高腳仔,,好99

*____蠟像館相相____*

Twins既蠟像,,,我覺得唔係好似囉-.-

我地係唔係kai左呀???-口-

哈哈~Jay望住ME同臭米彈琴琴""

 

有個靚仔同我地一齊影大大合照....開心na~

堂堂係度扮馬麗連夢露,,,好Q哇><"""

2名靚女[蛋蛋+牙Ling]

*****今日我頭髮D陰勁樣衰,,,D相相影都勁7

{雖然不嬲都係7開...}

總之累到大家眼仔受損><SOR SOR∼

p.s記住唔包蛋蛋 +臭米+牙Ling,,佢地影得巧靚喲><

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 62 | »