D統測卷派哂lu....
成績得一般><
**********************
中文:49/60 都算過得去""
英文:29/50 好勉強....
數學:71/100 估唔到囉!!!xdd"
科學:16.5/30 爆低分哇><
地理:42/50 唔錯咁啦~
中史:42/50 唔錯唔錯""
通識:24/40 都係緊緊地><
普通話:62/100 負負66咁又被我合格XD"
中文聆聽:10/20 緊緊合格= =
************************
如果冇計錯ga話,,,,平均分應該係67.7
好低哇><
我屋屋人要我係上學期考試既平均分有75
E+離75分仲有好大段距離..........
真係唔知點死
|