QOOZA 寫日記囉 登入 論壇 member

 
暱稱: ╭★*-丫靖..*
性別: 女
國家: 香港
 
 

2006-12-11

 
2006 年 12 月 11 日  星期一

D統測卷派哂lu....

成績得一般><

**********************

中文:49/60               都算過得去""

英文:29/50               好勉強....

數學:71/100             估唔到囉!!!xdd"

科學:16.5/30            爆低分哇><

地理:42/50               唔錯咁啦~

中史:42/50               唔錯唔錯""

通識:24/40               都係緊緊地><

普通話:62/100          負負66咁又被我合格XD"

中文聆聽:10/20          緊緊合格= =

************************

如果冇計錯ga話,,,,平均分應該係67.7

好低哇><

我屋屋人要我係上學期考試既平均分有75

E+離75分仲有好大段距離..........

真係唔知點死

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 62 | »