今日又係同佢地番學學
我地係炮台山地鐵撞到自大狂
之後就同佢一齊行上山
地理,,,派統測卷
我42/50分好開針哇^^
數學,,,Miss馬佢頭暈喎-口-
唔黎上我地堂so搵左個人黎代堂
自由活動哇"""
係咁係度同前後左右D人吹水水
勁快就LUNCH
落左去圖書館搵親朋勿友首midi
點知圖書館部機又搵唔到USB個接口
之後釘釘陪我落去MMLC度整
好睬有釘釘咋><
唔係我都唔知點算......
THZZZ你哇""
音樂,,,好緊張哇*_*
由上堂到落堂個心都係超緊張
塊面一直都勁紅又熱囉!!!
出到去好似反而冇咁緊張= =
首midi卡卡下咁,,,
好難跟喲~
之後又唱到走音
唉..........
唱得咁難聽,,,要咁多位受罪真係sor哇""
今日Day 8落左去聽咩xxxx講座
巧悶囉!!!聽到我溫溫燉燉-.-
放學陪牙Ling同埋臭米去買番枝鉗俾余sir
之後就番屋屋lu....
*******************
TO xx
你呀!!!唔好再咁蠢啦><
成日都衰心軟,,人地講幾句甜言蜜語姐
你就開心到牙媽都唔認得
又同佢x番,,好心你唔好再俾佢厄la~
忘記佢吧啦!!!哩D臭男人要唔要都罷
*********************
|