那煩惱的事情終結束~
等左3小時...
幸好有佢陪我..感到幸福
但系佢成日因為小事就惱人..
小氣鬼~~
人生真系多問題要解決
解決一件事又接住一件
明附其實的一浪接一浪
本來去舊校系幾開心,
但系佢系咁挑釁我老婆,
勁吾開心囉....
佢地打得幾開心 [冇眼睇]
雖然佢見到比較熟既女就會玩下...但系佢系我老婆囉~
冇晒心機....
之後join牙堅同佢條女食飯
好耐冇見佢&條女...
佢條女仲系咁細粒xD
下次見到佢一於叫佢做細細粒先!
http://www.kotaro269.com/archives/50239612.html
好驚地球會與到咁既大問題
走都冇得走....
要更加珍惜身邊人
上左去 咁耐先返落泥.....掛死人咩
好彩你仲有D良心 ,知我生日特登落返泥請我睇戲
今日同FD去睇完爆粗bank友
Go To DMC Go To DMC Go To DMC
好憎人講大話...
成日系人背後講壞話...
連屋企人都系咁樣!!
頂你地吾順...