今天同以往一樣,
7點半打電話叫女友起身返學(懶訓豬一名xD)
出奇地今天比我更早起身,
完成任務後當然繼續睡覺啦,
因為我上班時間係十點八,
而且工作地點在慈云山...
所以我十點就要起身....(通常假日會十二點起身)[想搵我的人要知時間哦!不然令你沒趣,只會跟空氣說話吧!!]
十點四前一定要到車站....如果咪要扮劉翔才可以趕到這班車.....
車程大約十五分鐘加上步行也是廿分鐘<算方便吧!?>
回到公司第一件做緊係打卡啦[白痴...白木才不曉!!]
平時做野都有帶電話同老婆仔玩sms...
可惜今天有所不同,
大檸樂.....區域經理巡鋪...我竟然被佢發現我係工作時間玩sms X_X...
幸好沒有弄一封美味的warning letter給我嘆><~
他命令我立即,無錯...係立即收埋部手機入locker....我只好唯命是從
跟老婆仔格絕了半天的連繫...只好用心靈相通吧!? <你們漸入如此佳境...夠厲害吧!!>
錯了....我們看來沒有認真訓練過這項技能,要用時卻力不從心xD
一轉眼就快要下班嚕..看來區域經理在這半天呆坐在電腦前面令我在他身旁動彈不得<還想偷偷走去拎電話打sms給老婆說一句"別掛心,下班找你">
終於被我等到了...就是放工的時刻,
我即時飛身去locker拿回電話...
看了老婆send給我的一個短信令我著急起來...電話差點被我急得"線手"丟在地上
那時候當然即時電給她.....要不然恨我一世怎麼辦!![說到她像小氣鬼一樣~卡卡卡]
幸好他也明白事理...雖然還有些不滿....但看來他算是放我一馬吧!!
突然間有位老朋友兼同事要來前去mega box幫他手拎十包薯片....你沒聽錯~係"十包薯片".....
我不懂得十包薯片有多重- -"
本來想去看看葫蘆裡賣咩藥...回個神來..想起要返屋企食飯,還是食完飯再去吧!!
結果冇去到<太累了...回家當然想安在家中看電視或者上網啦!!>
放飛機了...心感抱歉!!!
直到現在差不多凌晨一點了....<睡意沖積住頭腦..有點兒神智不清~>
訓前當然同老婆仔sms啦....[睇怕佢都係訓緊....]
祝每天的愉快;) |