我愛你﹍°就是這麼簡單
yip1031_0
暱稱: 阿聰
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
公司冇簧管的一天
推壓式推銷課程
世界酒店
2009-06-03
新年用新名
文章分類
全部 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 27
今日人氣: 0
累積人氣: 741
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 9 月 22 日  星期一   晴天


今日個肚勁痛 不滿 分類: 未分類

今日送左女友返上樓之後就開始痛,,

帶住肚痛去打機食野[冇晒心機]

打機勁輸...叫左野食但係冇食

之後佢同我去睇醫生....

肚痛個陣我同佢冇咩傾談...甚至冇點拖手...

雖然好吾鐘意個種感覺......

冇辦法...自己未雇得掂,,,差在未痛到叫救命

但係原來佢都肚痛緊,,只系冇我咁誇

睇完醫生吾想返屋企想出去坐下,,,怕佢悶叫佢走先

發皮氣..跑左上樓...肚痛都冇理就跟埋上去

吾夠快...因為痛緊,,,,追吾切!!

坐在係佢屋企門口條樓梯sms佢...

到最後佢比我入去休息下....訓左一陣食飯

跟住佢打泥...我尤移左一陣就聽左,,,,我冇問只要信

吾想再講~

落左去買左D野....

之後就走人....返到屋企同佢傾心事之後打日記訓覺

咁就1day..........



2008 年 9 月 12 日  星期五   酷熱


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2008 年 9 月 10 日  星期三   晴天


怎樣才能明白對方的愛 鬱悶 分類: 未分類

今日沒有上班,

因為某些事情所以請假<來得突然的事情>

早上陪女友返學...

接著回家上qooza卻無法顯示網頁...(網絡問題吧!?)

在電腦前面呆了數十分鐘後

我的肚開始播鼓聲給我聽(鼓聲蠻有節奏)...

這時候當然要煮早餐吃啦...懶洋洋地走進廚房不到半分鐘便決定落樓下大快活食早晨

(雙蛋炸魚柳配熱奶茶加火腿腸蛋配英式麵包)<另一份係幫女友吃的...因為她在上課嘛!!沒口福嚕xD>

食飽飽冇事做就去左九龍灣...

去機鋪打鼓(V5)練緊首day's同埋black out

過左兩三個鐘就返左屋企休息一下再出去陪她去食午飯...(來回時間霸佔一大半,食飯時間餘三分一)

趕快吃完便跑回校了...(吃得那麼辛苦早就不應去那麼遠吧!?)

她回校我回家...(衣服都濕了!!)

休息不夠一小時再去待她放學xD(對女友很好吧!?當然啦..她是我的寶貝)

放學後出了旺角行街耶(林夆好似系某CD鋪出現,門前人山人海)

經過八卦一番就離開了旺角回去了...回到女友老家樓下的機鋪叫左女友入去打鼓..誰不知滿是高手云集!!

他媽的...那人用20速來打鼓!!(他眼睛什麼構造,有慢播摸式嗎?)

快得眼花撩亂...估計他將全首的節拍記在腦海吧(不開眼來打丫 ...笨)

另一個正是高手喔(上半隱藏踩腳踏來打高節拍歌還要沒有miss...orz)

強者的表現令我和女友目定口呆...

太強了...冇眼睇!!還是睇女友打鼓好了!?(快點打高節拍的歌吧...期待你呢)

原本我玩打鼓也有兩年了還是很差....為了陪女友一起打...結果自己練到了中階生!?(真的沒想到,愛的魔力吧!)

時間差不多便回家了...回家前比我拉著來談心xD<捨不得她而已...順便可以多些時間了解對方多一點>

很愛她吧...願意拿多點時間陪她!

               願意為她捨棄某些事!

打完這篇日記已經凌晨一點多了....能夠為自己相愛的人做事應該覺得自己幸福吧!?<珍愛對方喔>

不要失去才珍惜....太笨了 ,,睡嚕睡嚕(被女友發現會被罵丫)

願有情人長長久久



2008 年 9 月 8 日  星期一   晴天


帶住疲倦身驅渡過這天 疲倦 分類: 未分類

太好了...這天又係返十點八,,,,

可以睡耐一點了<回想起昨日所發生的事//>

昨日跟女友去了mage box商場...

跟其他商場比確實比較好,可惜沒什麼人來這裡購物(位置太偏僻了)

在九龍灣的中心...要坐免費巴士進去哦!?[若是行路去,就沒有氣力購物了...很遠耶!?]

他們可愛吧?

都在二樓偷影回來....

好想要黃色狗仔!?很酷牙xD

行在半粒鐘去左coffee shop同女友一齊飲左杯焦糖忌廉星沙(走咖啡的...)

感覺好像吃雪糕,,,但係比雪糕清淡加少少奶味,真系ok好飲<35蚊就有大大杯比你飲>

之後加埋件cheese cake....一個享受下午茶的選擇<地方不太寬敞,但勝在人少!?慢慢享受一下>

過了半小時再起行了....但沒什麼可以看,,,都是只樣子吧....店鋪,店鋪和店鋪...人流極少,令我沒啥興趣繼續<行街喜歡熱鬧吧xD>

然後跟女友一起去了調景嶺接她好友下班...

無聊時拍下幾張相....<沒有美少男美少女牙...別期望太高>

這樣就完美的過了昨天...<蠻夜睡哦>

今天因為昨晚的事令我沒法入睡....帶住沒有精神身驅工作<反應被平時慢很多牙>

今晚一定要養足精神 不然我會精疲力盡...不說了!!睡覺去ZZZZzzz



2008 年 9 月 5 日  星期五   雨天


被迫半天不能與女友溝通 鬱悶 分類: 未分類

今天同以往一樣,

7點半打電話叫女友起身返學(懶訓豬一名xD)

出奇地今天比我更早起身,

完成任務後當然繼續睡覺啦,

因為我上班時間係十點八,

而且工作地點在慈云山...

所以我十點就要起身....(通常假日會十二點起身)[想搵我的人要知時間哦!不然令你沒趣,只會跟空氣說話吧!!]

十點四前一定要到車站....如果咪要扮劉翔才可以趕到這班車.....

車程大約十五分鐘加上步行也是廿分鐘<算方便吧!?>

回到公司第一件做緊係打卡啦[白痴...白木才不曉!!]

平時做野都有帶電話同老婆仔玩sms...

可惜今天有所不同,

大檸樂.....區域經理巡鋪...我竟然被佢發現我係工作時間玩sms X_X...

幸好沒有弄一封美味的warning letter給我嘆><~

他命令我立即,無錯...係立即收埋部手機入locker....我只好唯命是從

跟老婆仔格絕了半天的連繫...只好用心靈相通吧!? <你們漸入如此佳境...夠厲害吧!!>

錯了....我們看來沒有認真訓練過這項技能,要用時卻力不從心xD

一轉眼就快要下班嚕..看來區域經理在這半天呆坐在電腦前面令我在他身旁動彈不得<還想偷偷走去拎電話打sms給老婆說一句"別掛心,下班找你">

終於被我等到了...就是放工的時刻,

我即時飛身去locker拿回電話...

看了老婆send給我的一個短信令我著急起來...電話差點被我急得"線手"丟在地上

那時候當然即時電給她.....要不然恨我一世怎麼辦!![說到她像小氣鬼一樣~卡卡卡]

幸好他也明白事理...雖然還有些不滿....但看來他算是放我一馬吧!!

突然間有位老朋友兼同事要來前去mega box幫他手拎十包薯片....你沒聽錯~係"十包薯片".....

我不懂得十包薯片有多重- -"

本來想去看看葫蘆裡賣咩藥...回個神來..想起要返屋企食飯,還是食完飯再去吧!!

結果冇去到<太累了...回家當然想安在家中看電視或者上網啦!!>

放飛機了...心感抱歉!!!

直到現在差不多凌晨一點了....<睡意沖積住頭腦..有點兒神智不清~>

訓前當然同老婆仔sms啦....[睇怕佢都係訓緊....]

祝每天的愉快;)