琴日老婆泥我道幫我汁屋....
本身有鼻敏感的她...搞到更加嚴重
唉....訓教個陣仲頭痛添!!
下次咪搞...等我泥汁好過
你調理番個病先好同我汁~知道未!
我都冇咩點訓....訓下醒下
之後就天光
9點幾起身10點倒出左門返左去老婆屋企再訓過....
果然佢返到屋企舒服晒~我坐系到睇電視佢系到訓!!
訓訓下佢醒左就同佢玩左一陣...佢入左廚房煮午餐[好幸福牙....]
食完之後突然勁累...到我入去訓左半粒鐘比老婆叫醒左!!!!
之後出左去行幾個圈咁就1day嚕~
老婆....我真系好愛你
所以我地開始要計劃下將來!!!
為左將來生活好D....可能會令泥+D時間吾夠用[返工,讀書進修,增值技能+見老婆]
第時大家時間上可能冇咁夾嚕.......時間吾會將我對你既愛沖走!!!
希望你都一樣!!
|