我好唔鍾意個位LO 其實
握手位 唉
仲要有個二家姐係隔離 唉
都唔知幾耐再先調位 唉
算LA 遲D會習慣家LA
最慘冇左個書童 冇人係我唔得閒既時候幫我抄NOTE 又冇借野比我 又冇人幫我KEEP書包
仲要個二家姐成日問D無謂野 唉
附近又冇咩人可以吹到水 同滾材講野都比人話 但係我係問D課堂上既野 又唔係吹水 唉
又有好多冷血動物[怕凍既人]係周圍 熱都冇得開大D個風扇 唉
又冇得睇書 訓教 做HW 等 唉
但係上堂留心左LO
----------------------------------------------------為LUNCH而存在既分隔線--------------------------------------------------------
係LUNCH到 發現我真係有好多朋友 佢地比我食佢地D野 好多謝神
今日食左好多人既野 食到勁飽 可見我生命力幾強 D人食剩既 我都照食 好黑衣LO 其實
但係我無恥到 周圍同人講我汁野食食到飽LO 我都唔知咩人黎 呢D事都可以咁自豪咁同人講 無恥之徒真係無恥之徒 太無恥LA我
---------------------------------------------------為放學而存在既分隔線-------------------------------------------------------------
原本要改地理既改正 但係用左成堂地理堂+10分鍾黎做[唔明 點解佢係我前面教書但係睇唔到我改LO 其實]
之後 周圍抄野 EG:MATH WS ENG PAPER 1A
之後係班房到睇初中社足 唔好提 LA D人勁廢LO 但係我都唔係話勁= =
係上面係咁話佢地點樣屎波 祖基點樣唔識做球証 仲係用淋花個樣野 射水落去 好明顯個刻 我係膠左LO= =
---------------------------------------------------為膠而存在既分隔線---------------------------------------------------------------
LUNCH 上去個陣 見到雅宜[女淫魔.我F3幫佢改,哈] 佢問我一個好膠既IQ題
[小明搭火車點解唔洗用八達通][要完整答案] 嘿嘿嘿
我個陣唔識 但係依家識 比你地估下 嘿嘿嘿
提示:http://www.youtube.com/watch?v=rbC6cd5cnD8
--------------------------------------------------------------為問題而存在既分隔線---------------------------------------------------------------
我BLOG 手歌係唔係好煩 有2個咁樣講 我又唔多覺WO 所以問下你地 THX
-------------------------------------------------[大家姐病毒入侵!?]--------------------------------------------------------------------
我有大家姐MSN同電話 要既問我攞
|