8點幾 唔知點解今日晨咁早就起左身
之後係廳 睇書 聽歌
10點 開始打機
12點沖頭
之後1點出門口
2點返到去
見到lcf
我問佢:[其他人呢?]
佢話:[未到]
我又問:[下,唔係掛]
佢話:[2點半牙]
[下唔係掛,做咩唔到我講係2點半]我說
佢笑住講:[你都冇問]
我無言了
之後2點半[齊人!?]
上去201開小組
多左個新人 bean bean
之後玩[有口難言?!]
之後我碌神上身 好符碌咁大比數 win 左 lcf 個組 哈哈哈哈哈
之後 唔知點解 跟左d人去 去到先知係攞cake= = [話說係個冰箱到 有個盒寫住 生日cake 但係冇野lo入面]
之後上到去 諗住比個驚喜 野田表哥 點知佢去左wc = =
之後搵2個組員 唔比佢出黎
之後搞左幾分鐘 先比佢入黎 佢個樣感動到牙
之後去崇拜
之後問野田表哥去邊 佢話出沙田
之後去左大快活食野 好多謝野田表哥呢個lunch
岩岩食完 有個小朋友走左個黎 [打!?]左野田表哥一下
之後同個小朋友玩左一陣 好得意牙佢
之後我同野田兄同野田妹 出去先lo
野田表哥同熊 等 C [得閒幫埋C改花名先 嘿嘿嘿]
出左沙田 我地係個到行行行行行行行行行行
上左唔知幾多 有個平台 [話說有條電梯 好正]
之後 野田表哥 佢地到左 之後去睇下有D咩睇 點知冇 冇言
之後 行多一陣 我同野田妹話出MK
之後出左 去到膠行 AGAIN 好似係到玩[捉意因]咁= = [係火車站到玩個個唔知咩足球既野]
最後一行人係最高個層集合 哈哈哈 好神奇牙
下面個D......最好唔好睇
之後話去食野 小熊熊話食PIZZA HUT
去左信和個便個間 要等 我等佢個肺牙 見到SERIN
之後去味千 又冇位 火氣直升 但係個陣仲未睇得出 點知比SERIN見到 老闆牙 搞事牙
之後 愈行愈火
行到勁遠個間 PIZZA HUT 我X佢 10點CALOS 我地9點9到 D火就過臨界點
之後係附近一間日本店到等 等左2,3個字 唔Q等
之後去左間 唔知咩到食 心情好返好多 但係唔多好食LO [話說野田妹話我好溫柔LO 但係我只係細聲D講LO 其實]
小熊熊請我 多謝你既DINNER [好後悔冇叫個個98$既食]
之後~野田表哥話買水飲
之後係7仔
大水770$4.2 細水550$4.4 = = 冇言LO 分明搞事
之後走 搭火車 C同我都用小童個張LO = =
係火車到同野田妹 傾D既學校MISS牙SIR 我仲叫佢唔好讀地理同經濟
之後送佢返屋企
之後再送野田表哥搭車 岩岩話12點冇人打比我 冇人理我 之後就有人打比我 我以為屋企 點知係小熊熊搞事= =
之後返屋企
返到去 睇書 沖諒 訓教
話說我又幫野田表哥改左幾個新花名
EG:[虧兄][腎弟][卓小弟]
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
|