頭先啱啱覆完上篇blog嘅comment -v-
先知自己好耐冇打blog
聽日去旅行喇 :)
去馬來西亞
23號番泥
趕得切係生日之前番香港 :)
24號約咗ruby
25號生日果日就約咗yammimi + michelle
唔知你地記唔記得呢?
等咗好耐
本來可以早啲去
不過我細佬要番2日htyc
迎新日 -v-"
仲要做額外嘅功課
好彩我地果年冇啲咁嘅嘢~
佢係1d班
班主任係...周已萬呀!!!!!!
真係登佢可憐~
佢scj肯定...哈哈 ;)
唐sir今年都係1a班班主任
唔知我出年係咩班呢`
唔係好期待
我未想個暑假完住 xD
|