Good show 2D :)
今日2d真係做得好好呀
雖然冇攞到獎
但係自問有努力過
咁就問心無愧喇...
我覺得我地班真係唱得好好!
雖然個個都話聽唔到
可能係音樂太大聲`
但係係台上面
我覺得2d跳得比任何一次練習都好
起碼帶動到全場嘅氣氛 :)
其他班都做得唔錯
下次加油!`
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
頭先睇完Yammimi篇blog
我覺得你唔需要太自責
singcon係成班嘅事
唔係自己一個人嘅事
唔需要將所有責任都推哂去自己身上
做得好或者唔好
都唔係自己一個嘅事
全班都有責任
但係我feel到你地真係好俾心機去唱
只不過真係好細聲
唔緊要
F.3再努力過 :)
我地一齊加油啦!`
|