今日係2D最後一日上堂
唔知點解
有啲唔捨得 :(
最初
我真係好討厭2D
而家我終於改觀 :)
或者係發覺咗佢嘅優點啦
其實2D都唔係咁差啫
係2D
我識多咗唔少人
因為2D好多人以前都唔係1A班
Miss Fung都唔係想像中咁恐怖
不過Mr To真係超多廢話 -_-
多謝2D嘅同學仔同老師俾我一個難忘嘅F.2 ;)
我地考完試之後仲有幾個禮拜可以一齊
真係要好好珍惜呀`
---------------------------------------------------------------------------------------------------
各位同學仔
Final 要加油呀 :)
考完試之後就可以大玩特玩架喇
所以一齊考好個試啦`
|