今日上完咗中學生涯嘅VA堂
又上完F.2嘅Rsc堂
真係有啲唔捨得tim -v-
不過今日PE真係離哂大譜囉
最後一堂PE都唔比我地開開心心咁過
唔該唔好將Home class同PE撈亂啦
PE要我地留係課室清潔 -,-
仲要廢up一輪
冇聽佢講嘢
我地清潔果陣自己又唔知走咗去邊
人地Miss Fung叫人地執垃圾
自己都有執啦
你叫我地清潔
自己係咪都要去清潔呢?
淨係識得嘈都冇用架 -3-
放學考中文聆聽仲離譜
得果2分鐘要我地做完第二段錄音+綜合第一二段錄音?
2分鐘
寫果100字都唔夠啦
結果成版都空咗
so bad :(
今次合格都算偷笑喇`
|