| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 8 月 25 日 星期三  |
8月25號!!!  |
分類: F.2點滴` |
哈哈
今日係我14歲生日呀 ;)
本來約咗yammimi+michelle嘅
不過最尾都係得yammimi泥咗
打去michelle屋企
佢要中午or 夜晚先到屋企
其實都估到佢遲到 / 泥唔到架喇
於是我同yammimi 2個行新都城
都唔錯吖 :)
多謝yammimi + ruby嘅生日禮物
仲要多謝所有係fb同我講生日快樂嘅人
好開心吖 ;P
番到屋企有生日蛋糕食 x)
好好味呀~
一個好好嘅生日
不過對於發生係馬尼拉嘅事
始終都係耿耿於懷`
希望唔好再有啲咁嘅事發生啦!!!!!!!!!!
|
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 161 | »
|