琴日係正式上堂
第1堂係music
成堂都講個concert report`
跟住係maths
俾個mr ling搞到好無奈
睇泥我都要努力啲學數學喇
因為佢上堂會抽人做數 -_-
chem係Dr Chow教
我覺得佢會教得唔錯 :)
我會努力學chem架喇`
中文堂
Miss Tsz不停講規則...
不過我覺得佢都唔錯吖
希望做佢科長會開心啦 :P
RSC係Mr Chan SC教
我好俾心機聽佢講嘢
因為佢太好人喇 :)
Eng係oral + listening
又話有miss fung+miss wong my
結果淨係得miss wong my 係度
有啲失望`
放學
Miss Hung+Miss Lai 好開心
因為啲老師話我地班好乖 :P
跟住半個鐘搞掂調位(其實淨係調咗幾個人)+選班會
放學同阿蘋揾Miss Tsz
遲咗半個鐘去揾佢
佢都冇鬧我地
好好人 :)
原來叫我地點好啲暑期作業
跟住擺係佢簿架
點完之後4點半走人
禮拜1有Bio+PE
又要對住果2個我唔鍾意嘅人
真係慘`
不過我覺得3a都幾好 :)
加油呀!!!
|