F.3嘅生活真係好忙
好耐冇打blog喇
日日都好多功課 -_-
上堂嘅時間過得好慢
慢過f.2好多
好累 :(
好期待swimming gala...之後嘅1日假
-------------------------------------------------------------------------------------------------
上完f.3啲堂之後
我都係覺得f.2好啲
冇phy.chem.bio
得科scj
好似輕鬆啲咁
中文科長呢份工都唔易做
竟然要present智愛中文天地 -_-
好彩阿蘋幫我講炸
thx :)
當然
3a都有啲人我係唔鍾意嘅
點都好
加油`
|