最近日日都要做IE
但係個board又唔係靚過人 -_-
真係有啲失望`
中文竟然抽中我做即席演講
諗住冇咁好彩
點知真係抽中咗 -_-
仲要係第一個
題目係"節儉與浪費"
出到去語無倫次
唔知講咩好
成個身不停搖 -_-
今次演講都算衰咗.但又唔係真係衰得咁勁
起碼Miss Lau都講咗幾句讚我嘅嘢
都算好好架喇 :)
要寫演講稿
而家都唔知寫咩落去
唔記得哂自己講咩 -_-
下次演講唔洗驚再抽中我喇
開心 ;)
----------------------------------------------------------------------------------------
Miss Fung 2日冇番喇
唔知點解好似輕鬆咗啲咁 :)
|