最近個個都死哂
唔打blog -v-
今日好悶囉
VA有個叫Miss 香嘅泥代堂 -_-
成班超靜
Maths對卷+教Ch.14
今次我好比心機聽書架 ;)
ENG比Miss Fung鬧
數哂啲人係Maths堂做過嘅衰嘢 ;(
企咗勁耐
仲要寫反思
不過今次真係鬧得好...
RSC好想訓教 -_-
PE打籃球
完全冇興趣
跟住又要比人罰跑2個圈 -3-
放學
師傅同我講咗好多嘢
我都知咗好多嘢`
-------------------------------------------------------------------------------------
其實我心裡一直很清楚
你變了很多
儘管我不在你身邊
從你身邊的人便可看到
自從我和你不和後
A班的朋友很少和我打招呼
但他們現在看到我
會對我微笑
這說明了什麼?
你自己想想吧!`
我聽完師傅說一件件關於你的事後
不但沒有快感
而且還覺得
你是一個很可憐的人
可憐得到現在也覺得自己是對的
所有不喜歡你的人也是錯的
跟你一起玩的朋友暫時還不知道你所做的事
但當他們知道了
不知道會怎樣想你呢
你基本上已經沒有朋友了
所有人都在跟我說你的事
再這樣下去
你不會再有好朋友/知心朋友
如果你看見這篇blog
不要生氣
我只是想提醒你罷了`
|