終於Test完
今次竟然唔驚成績 ;)
SCJ好難囉 -3-
睇吓今次我地班有幾多個炒先 (可能有我)`
多謝Chow YM嘅悉心教導
----------------------------------------------------------------------------------------
Test完之後換衫
同Yammimi出去玩
等咗呢日好耐 :)
去mega box食完lunch去影貼紙相
今次影得好好呀 ;)
跟住睇2點9果場愛麗絲夢遊仙境
15分鐘由mega box飛番得福
累到死咗 -_-
去到已經開咗場
睇少咗啲啲
其實呢套戲唔洗3D都好好睇 :)
跟住行咗陣得福
番屋企 -v-
今日好開心呀 ;)
|