今日過得一啲都唔好
雖然勁少見到Miss Fung
功課又少
不過Day F有2堂IE就一啲都唔好囉!`
IE同2C一齊係covered playground上
初初都覺得唔錯
但係就抽中我地組present
仲要係比2班一齊睇住黎做介紹 -_-
我以後都唔會做group1囉`
Albert冇番
諗住同杜sir講我地組少咗個人
做唔到presentation
跟住佢竟然話"關我咩事呀?"
搞到我同Ruby勁無奈 -_-
Present 咪present 囉
又熄咗個咪先俾我地(都唔知係咪特登嘅)
搞到Ruby講咗幾次.個咪都冇聲
跟住番到課室又話我地講嘢細聲
不如話你個咪冇聲 -_-
因為我地冇練過
又少咗一個人.所以張紙傳泥傳去唔知比邊個好
慢咗好多
本來應該講得哂 -v-
比杜sir話時間到
講唔哂囉`
不過其他組好似都唔係好我地好多
上番課室又淨係講
冇聽佢講嘢囉 -3-
放學ECA之後同Ruby再整過個script先走
---------------------------------------------------------------------------------------------------
IE唔係淨係講架.係要做架
點解你淨係識講唔比時間我地做呢?
我鍾意IE嘅所有嘢.係唔鍾意你啫
咁又點呀?`
我好掛住Mr Chan
雖然你教IE+CL都係咁悶 -v-"
但係唔會淨係識講.仲會比建議我地
想我地好.做好個project
而家個老師?!冇眼睇lu...
|