yiu96825
暱稱: Queenie :)
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最新文章
:P
:)
樂理!!!
F.3 last day :)
so bad@kai子
文章分類
全部 (161)
F.1暑假` (13)
F.2點滴` (118)
F.3 Life!` (18)
My F.4... (3)
My love songs :) (1)
心情抒發 (10)
日誌統計
文章總數: 161
留言總數: 843
今日人氣: 19
累積人氣: 7761
2010 年 4 月 20 日  星期二   清涼


IE說` 分類: F.2點滴`

今日過得一啲都唔好

雖然勁少見到Miss Fung

功課又少

不過Day F有2堂IE就一啲都唔好囉!`

IE同2C一齊係covered playground上

初初都覺得唔錯

但係就抽中我地組present

仲要係比2班一齊睇住黎做介紹  -_-

我以後都唔會做group1囉`

Albert冇番

諗住同杜sir講我地組少咗個人

做唔到presentation

跟住佢竟然話"關我咩事呀?"

搞到我同Ruby勁無奈 -_-

Present 咪present 囉

又熄咗個咪先俾我地(都唔知係咪特登嘅)

搞到Ruby講咗幾次.個咪都冇聲

跟住番到課室又話我地講嘢細聲

不如話你個咪冇聲 -_-

因為我地冇練過

又少咗一個人.所以張紙傳泥傳去唔知比邊個好

慢咗好多

本來應該講得哂 -v-

比杜sir話時間到

講唔哂囉`

不過其他組好似都唔係好我地好多

上番課室又淨係講

冇聽佢講嘢囉 -3-

放學ECA之後同Ruby再整過個script先走

---------------------------------------------------------------------------------------------------

IE唔係淨係講架.係要做架

點解你淨係識講唔比時間我地做呢?

我鍾意IE嘅所有嘢.係唔鍾意你啫

咁又點呀?`

我好掛住Mr Chan

雖然你教IE+CL都係咁悶 -v-"

但係唔會淨係識講.仲會比建議我地

想我地好.做好個project

而家個老師?!冇眼睇lu...