今日過得幾好
ENG Miss Fung冇返
2個代課老師都好好人
成班勁嘈都冇鬧.正 x)
中文對卷
原來我係75.5分
全班第1.全級第7
so bad /_\
唔知點解要寫反思
HEC煮螺絲粉
12點5返課窒
從來未試過咁早返課室囉 -_-
啲螺絲粉都幾好味 ;)
Lunch有班kai子播歌跳舞
都唔想返入課室`
Maths今次都好俾心機聽書
雖然都好悶
SCJ俾Chow YM叫咗名2次
1次叫我答問題
另外1次我都唔知點解佢叫我
好無奈 -_-
-----------------------------------------------------------------------------------------------
發覺Miss Fung冇返果陣
我地班真係特別早放`
|