| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 4 月 30 日 星期五  |
| 30.4.2o1o` |
分類: F.2點滴` |
今日有個assenbly
要我地揀職務做
老實講
我真係唔會做prefect 囉
小學做咗3年仲唔夠咩 -,-
出年想做吓其他嘢 :)
IE個board presentation
由於我地個board太入
所以根本冇人睇 -_-
不過都有人投我地(全靠Ruby不斷拉人)
PE堂跑街
16:24跑完
快過上次成1分鐘 -_-
因為不斷追住Yammimi跑
所以先咁快
多謝Yammimi呀 ;)
好彩唔洗跑9分鐘啫
如果唔係真係死俾你睇
|
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 161 | »
|