今日係f.3最後一日上課日
係都係初中最後一日上課日 :(
時光飛逝
我已經由一個咩都唔識既f.1
變成而家係初中最高級既f.3 :)
講真
呢3年我真係學到好多好多
甜.酸.苦.辣.
真係咩都試過 ;)
好多謝同我一齊走過呢3年既人
I love 1A 2D 3A :DDDDD
I love all of you ;)
我會好好記住呢3年
我地一起既所有日子 >v<
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
係3A
日子真係過得特別快
而家真係好唔捨得
或者我地第日可能唔會再同班
所以我地真係要好好珍惜
跟住落泥相處既每1日
我覺得3A真係充滿溫情既一班
你地講既嘢好好笑
老師上堂好好玩
上堂成日都係笑笑笑 :D
一切一切
都好開心
或者係因為開心
所以時間總係過得特別快
EXAM IS COMING
希望3A既你地都可以專心.努力溫書
TRY YOUR BEST AND GET A GOOD RESULT :)
我地一齊加油
唔好辜負咁多個老師對我地既期望!!!
POST-EXAM
我地好好咁考完個EXAM
跟住一齊玩餐飽
好好過埋個初中!!!` :D
|